יום חמישי, 19 בנובמבר 2015

פינוי דירה של אוסף בגדים כפייתי בבני ברק


הידעתם? אגרנים כפייתיים הם אנשים חכמים ביותר, זה שהם אוגרים או אוספים לא הופך אותם לאנשים נטולי אינטליגנציה. מה זה אומר? הם יודעים להסתיר מכם היטב. אם פעם היו אגרנים רק בגילאי גיל הזקנה שהרי היום הכללים אחרים. גם אנשים צעירים שנראים נורמטיביים לחלוטין, נמנים מאותם אנשים המסתירים את האגרנות בדממה הראויה. הם  אומרים שהם חובבי איסוף, הם לא אוגרים, מה פתאום. עד שהם מבקשים עזרה לוקח זמן וכאן למעשה חשוב לחדד למה ולמי אתם צריכים לפנות. אם אתם רוצים לעזור, תהיו חייבים לפנות למפנה מקצועי, אחד כזה שמפעיל הרבה מעבר לכלי פינוי שגרתיים.

איך יודעים שזה מפנה טוב?


פינוי דירה של אוסף בגדים כפייתי בבני ברק הוא רק אחד מהסיפורים או התיעודים שתוכלו לקרוא באתר המובילים בפינוי. אתר זה נבנה על ידי מייסד שירותי פינוי דירה, שי שטיקגולד. האתר מביא בפניכם את כל תרחישי הפינוי. את חלקם אתם מכירים ואת חלקם לבטח שלא, שהרי הם אינם גלויים לציבור הפתוח. "אנחנו תמיד נוהגים לשמור על דיסקרטיות דורשי השירות" אומר וחוזר שי מייסד המובילים בפינוי. מפנה טוב הוא מפנה המביא סובלנות עד אין קץ. הוא עוזר לדורש השירות לאבד רק חלק מהחפצים ולא לאבד אף אחד מהאנשים שהוא אוהב. נשמע לכם מוכר? זה כי אתם אוהבים את יקיריכם. לתפוס את אמונו של האגרן, רק אנשים מסוימים ידעו לעשות זאת אם בכלל. חיוך, טפיחה קלה על הכתף, לא מפחדים, לא נרתעים. בכדי שהאגרן ישתף פעולה אם בכלל, הוא חייב רגש ואת זה המובילים בפינוי מכירים מקרוב.


שלבים של פינוי נכון


שלב אחר שלב, החלק הטכני הוא הבא בתור, חסד, תרומה, מסירה, השלכה לאתרי אשפה, אלו הם רק חלק מהאלמנטים המתקדמים של הפינוי. פינוי, ניקיון, חיטוי והנה, עתיד בטוח כבר נמצא בפתחם של החיים. "זה לא משחק, מדובר בחיים של אנשים" אומר שי שטיקגולד ומתכוון לכל מילה ומילה ובטח שלכל פינוי או פינוי ירושה שהוא עושה. במשך עשרים שנות פועלו בתחום, הוא יכול להעיד שראה והכיר כבר הכול. אז מה בעצם רוצה המפנה המקצועי? מה רוצה האדם שצריך את השירות? הוא רוצה תשומת לב והכול כבר יסתדר מעצמו.


רוצים לדעת אודות כל סוגי הפינויים? לא בדיוק מבינים במה נמדדת הצלחה של שירותי פינוי? כאן זה הזמן והמקום להזמין אתכם לעולמם של המובילים בפינוי.

אתר זה השקיע עבורכם את מיטבו בכדי להקל על פועלם, כאבכם ולהשיג לכם את השירות הטוב ביותר בעבור יקיריכם. מוכנים? המובילים בפינוי לשרותכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה