יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

ככה מפנים דירה – אריזת ומיון תכולה בעת פינוי דירה לאגרן


תארו לעצמכם תרחיש בו אתם לוקחים את הפינוי לידיים. מרחוק זה נראה לכם מאורגן, מסודר והכי קל ומאידך, כאשר אתם נכנסים לזירת הפינוי, אתם מגלים כי לא כך הם פני הדברים. בעבור המפנה המקצועי זה ייקח מקסימום שבוע ולכם? זה עלול לקחת יותר מכמה שבועות טובים במקרה הטוב. אריזה מעל לשעתיים, מיון של עוד כמה שעות, סידור, ניקיון חיטוי והרשימה עדיין קצרה מדי. יש לא מעט סוגי פינוי דירה. יש פינוי דירה שמקורו אגרנות כפייתית ויש פינוי שמקורו פינוי עיזבון או פינוי גינה. פינוי של אגרנות או פינוי דירת ירושה, ידרשו מכם רגש, סובלנות. יתרה מכך, אם מדובר באדם מבוגר, או אפילו ניצול שואה, הוא יצטרך את האדם הזה שיישב, ידבר איתו ובעיקר יבין  מה הוביל אותו למצב הנוכחי. מכירים אחד כזה? כי אנחנו כן, קוראים לו מומחה פינוי דירה וערך המוסף שלו – זה פינוי עם רגש.

לעשות את זה נכון, שלב אחר שלב


אז ככה מפנים? או ככה  מפנים  דירה- אריזת  ומיון  תכולה בעת פינוי דירה לאגרן הם כבר סיפור אחר. איך משלבים את כל הדברים יחד ומוציאים פינוי נכון שמביא מטרה טובה? קשה לו לאגרן להיפטר מכל דבר וכאן נכנס תפקידו של המפנה המקצועי למקום הראוי. האגרן צריך הכול, אז איך משכנעים אותו שאולי חלק מהדברים פחות חשובים? שי שטיקגולד קיים מזה 20 שנה, הוא למעשה המציא את המילה פינוי וזו גולת הכותרת שלו. הוא עושה מבחינתו פעולה שמצילה חיים. כל טעות עלולה להחזיר את הפינוי לתחילתו ומאידך, את מומחה פינוי דירה זה לא מטריד. "כמה זמן שיידרש אנחנו שם". זה המוטו של המומחה וכך הוא פועל. סובלנות? בהחלט שלב קריטי בכל הליך הפינוי. דיסקרטיות, ניקיון, עבודה מוקפדת באמצעות מוטיבים נסתרים. אף אחד לא יודע ולא שומע, כיבוד האגרן וחפציו בכל מובן המילה.

למיין, לארוז ולפנות


מיון החפצים הוא חלק החשוב ביותר, אחר כך מגיע שלב האריזה, לכל פינוי יש שם וכך גם לכל מיון ולכל שקית אשר עומדת להתפנות מזירת הפינוי. דברים יוקרתיים, אריזות מגנות, אין שברים, אין סדק, כל חפץ מקבל את הכבוד הראוי. לצד הפינוי, כל אנשי הצוות משנסים מותניים ולוקחים את הרגש למקום הנכון. תכולה מותאמת לגודל הארגזים והאריזות. כל דבר נעשה במחשבה ברורה ביותר, לכל פרט יש את תשומת הלב שלו. לאחר האריזה, מוחלט מה נתרם, מה יימסרו מה ייזרק לאתרי אשפה מורשים על פי חוק.

רוצים ללמוד ולדעת פרטים נוספים? היכנסו עוד עכשיו לאתר המובילים בפינוי וקראו בהרחבה מדוע חשוב להשאיר את הפינוי למקצוענים בלבד. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה