יום שני, 23 באוקטובר 2017

מכירים מישהו שעושה פינוי בתים עמוסים?




המקריות, הפתעות בחיים, פתאום לאחר כמה חודשים שההורים מתחמקים מכם, אחד מהם מתאשפז בבית החולים. אמכם בלית ברירה נותנת לכם מפתח כדי להביא כמה תרופות שלא ניתנות במסגרת האישפוז, אתם נכנסים לבית ואז מגלים את ההפתעה המרה, רגשות אשם מציפים אתכם, מה קרה? איפה הייתם כל הזמן הזה? איך לא ידעתם? אולי המצב הבריאותי של אחד ההורים הוא בגלל מה שאתם רואים אל מול עיניכם? לא מבינים במה מדובר? בית עמוס, עמוס שאין לתאר, גם אם נרשום כאן במילים זה לא יספיק עד שלא רואים בעיניים. חפצים, מלא אשפה בכל מקום ולא, לא רק בפח כן? מטבח עמוס בטירוף, אוכל עם קורי עכביש במקרר ובכל מקום, מקלחת מעופשת מאוד עם חפצים בכל מקום. פתאום, "נופל לכם האסימון" ואתם מבינים שאולי לא הייתם בסדר עם ההורים, שאולי לא דאגתם להם. לשי גולד מפנה דירות עצמאי ופעיל בתחום יש רק דבר אחד להגיד לכם "אל תאשימו את עצמכם", למה? כי זה הרבה יותר מורכב ממה שאי פעם חשבתם.

איך מוצאים מפנה דירות מקצועי?

קודם כל זה לא פינוי רגיל אלא פינוי אגרנות כפייתית ויש כאן הבדל גדול. במקרה הנ"ל גם אם ההורה שלכם בבית חולים, כשהוא יחזור, הוא עלול להשיב את המצב מהר מאוד לקדמותו- הנה סיבה אחת מדוע ראוי שלא תעשו זאת ללא רשותו. סובלנות זו מילת המפתח, אין לכם סובלנות? אל תכנסו לזה אפילו. כאשר אתם בוחרים מפנה מקצועי הוא חייב לבוא עם שקיפות משום שהאגרן, ההורה היקר שלכם עלול לא פעם להטמין כספים בין החפצים- ולא זה לא מאה או מאתיים שקלים אלא הרבה מעל- פניתם למפנה לא אמין? אתם בטח כבר תדעו את התוצאה. בעניין של אמינות, שי גולד לא לוקח סיכונים ומסתמך כל חייו על פינוי של יושרה ומעשה חסד. שי גולד יסייע לכם לפנות את הפסולת מהדירה, לפנות חפצים ישנים ואם חלקם במצב טוב, גם בזה יוכל לסייע.

מה הכוונה חפצים במצב טוב?

לאגרנים יש לעיתים נטייה לרכוש מוצרי חשמל ללא היכר, רוצים דוגמא? 5 מיקרוגלים, 4 מקלטי טלוויזיה- כן, יש גם דברים כאלו, במקרה הנ"ל זה קריטי לבחור מפנה שיידע היטב איך לסייע לכם להיפטר מהחפצים הנ"ל וגם לקבל על כך כספים במקרים מסוימים.

אז קודם כל צריך אבחון של הבית, שיחה עם האגרן, הכרות, מיון של חפצים, השלכת פסולת לאתרים מורשים והרשימה ארוכה מלהכיל. שי גולד מחכה שתעשו את הצעד הראשון, הוא כבר ידאג לכל השאר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה