יום שישי, 20 באוקטובר 2017

להציל את עצמנו מעצמנו - פינוי דירה




האנשים השקופים הם אלו שאתם אוהבים אבל מתקשים להגיע אליהם, למה? כי הם בחרו בחפצים על פניכם. נשמע מוזר? למי שיש הורים אגרנים או אחים אגרנים יודע היטב במה מדובר. אפשר אחרת? בטח שכן, אבל קודם, בואו נדבר על ההליך הזה של התקרבות לאגרנים, יצירת קשר עין וכמובן יצירת אמון. במאמר שלפניכם נספק לכם כמה נקודות חשובות שתסייענה לכם להציל את מי שאתם אוהבים באמת ולתת לו פתח להתחלה חדשה.

עובדה מס' 1: להעניק למי שאתם אוהבים חיים חדשים זה אפשרי

כן, זה אפשרי השאלה איך אתם עושים זאת, האדם שאוגר מתבייש, הוא מפחד מדחייה חברתית בגלל שהוא אוגר. אם תשאלו את שי גולד הוא ישר יגיד לכם כי האגרן יוותר על חיי החברה ויעדיף את החפץ על פני כל השאר.

עובדה מס' 2 : אגרנים לא בהכרח נראים מוזנחים

למה הכוונה נורמטיבי? זה לא חייב להיות אדם מעופש או לבוש בצורה מוזרה ,זה יכול להיות גם אדם מן השורה כמו למשל פקיד בנק או אפילו אדם עם משרה מכובדת ביותר. חובה להגיד לכם את זה שלא תטעו ולא תקטלגו כי רק זבלנים הם אלו האוגרים דברים אל הבית, לעיתים אלו גם אנשים נורמטיביים כלפי חוץ. כשרואים אותם יוצאים מהבית והולכים לא המשרד רואים אנשים עם קריירה מצוינת, אהודים במשרד אבל כשמגיע זמן של "אפשר לבוא אליך לכוס קפה", שם נוצרת החומה. אם כן זה הרבה מעבר למשהו שצריך לפנות, מדובר כאן בדיני נפשות ואת זה רק מפנה מקצועי יכול להבין.

עובדה מס' 3: החיים יכולים להשתנות לבלתי היכר

מחושך לאור, אם חשבתם כי החיים משתנים רק לאגרנים טעיתם, הרי אתם אלו שלא רואים את החבר, את ההורה ורוצים לתת לו וגם לכם התחלה חדשה. האגרן יתקשה מאוד להיפרד מהחפצים שלו וכאן התפקיד שלכם לבוא אליו בדרכים ייחודיות, בכבוד גדול מאוד אליו ואל החפצים שלו- רק מהנקודה הזו חשוב ואפשר להתחיל אם בכלל לשנות את פני הדברים ולצור מהפך לא רק בדירת האגרן אלא גם בראש שלו.

בסיכום דבר, כשמבינים שהמסע יכול להסתיים אחרת ולהעניק התחלות חדשות, מוותרים על הרעיון של לעשות את זה לבד ופונים אל מפנה מקצועי. שי גולד מספק שירותי פינוי מזה 25 שנה בתחום והוא מקדיש את חייו למגוון פינויים מהקל אל הכבד. לשי גולד יש זמן אבל יש לו גם לב והוא רוצה להגיע ולהוכיח לכם כי יש חיים לאחר אגרנות.

אז אם אתם מחפשים מישהו שיעזור לכם להעניק לעצמכם את החופש הפנימי , כן זה לכם כי האגרן מבחינתו ירצה להמשיך לחיות חיי אגירה. אז קודם כל זה אתם, זה גם הוא וביחד אתם שוב משפחה, שוב מטיילים ושוב יכולים להחזיר עטרה ליושנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה