יום שבת, 28 באוקטובר 2017

לזכות בחיים חדשים באמצעות שירות אגרנות כפייתית




זוכרים את אותו האב שהיה אוגר ללא אבחנה, זה שהיה בבית החולים וילדיו לא עלו על הבעיה שלו? השלבים , הניסיון של המפנה ובעיקר זה שמבין ויודע מזה אגרנות כפייתית בהחלט עזרו, איך בדיוק? הנה כמה עובדות שחייב לציין לפני שמדברים על הנושא הזה. ראוי להבין כי אגרן ימשיך לאגור כל ימי חייו ללא הפסקה, מבחינתו החפץ הוא ברירת המחדל היחידה שלו, הוא מתבייש, הוא מפחד ובעיקר לא יוכל לשאת שום שפיטה מצד החברה. אז מה הוא עושה? מה עושה אגרן שכל כך מפחד מהצל שלו ומהאנשים שדווקא נחשבים בני משפחתו? יתקע יותר עמוק בתוך האגרנות, בבית מלא בחפצים, זבל על גבי זבל, ניירת, ערימות של בגדים, קופסאות שימורים משומשות, אוכל שהעלה עובש ועוד. הנה רשימה קטנה שממנה תוכלו להבין את כל התמונה של עניין האגרנות.

החיים שלפני – אגרנות כפייתית

מסרב לדבר, מסרב להתפנות, מסרב שמישהו יגע לו בחפצים, מסרב לגלות, למה? כי הוא מת מבושה, מפחד פחד שלא יתואר, כך נראה אגרן. הוא רוצה בתוך תוכו להפסיק אבל לא יעז לבקש עזרה. הרגע הזה שהאדם נפגש עם מפנה הדירות, השיחה הראשונה, ההבנה שלו כי השד לא כל כך נורא ושיש אנשים שלא שופטים אותו, זה הרגע בה' הידיעה. כמה אנשים נשפטים במדינה הזו על כל דבר, הם אומרים משהו ונשפטים על כך ומכאן שהאגרן מפחד, הוא מת מפחד ומסרב לשמוע משהו שיפגע בציפור נפשו- איך מטפלים בזה? נותנים לו להיות הוא עצמו, אחר כך, ממשיכים לאט ובזהירות. קודם לפרק את החפץ מהאדם, כי בנימה תוקפנית ובתרעומות, האגרן יסרב להיפרד מהחפץ.

החיים שאחרי – לחיות בדירה נקייה

המון יתרונות היו לאותו האדם שהתיישב בספסל עם  המפנה המקצועי, הוא חייך אליו, נתן לו להבין שהוא שווה בין שווים, נתן לו להבין שאין מה לפחד, בטח שלא להתבייש. "כולנו שווים" זו לא סיסמא, זו באמת אמירה שבאה מעמקי ליבו של שי גולד, המפנה שליבו הולך לפניו. מפנה שמגיע ורוצה את טובת האדם היקר לכם. אם תחשבו על כך, מה יוצא לאדם כזה לפנות דירה? זו עבודה קשה המצריכה תעצומות נפש מרובות והנה, מגיע מפנה שגם אומר את זה ומספר שמבחינתו זו שליחות.

אז אחרי, הנה אותו אדם מחייך עם קרוביו, מטייל טיול במדינה זרה, רואה את הנכדים, נפגש בחגים, לא מפחד מזרים, מארח חברים. הנה רשימה ארוכה למכביר שכל אחת ממנה הם אוויר, חיים לאותו אגרן.

חושבים שגם אצלכם יש מישהו שצריך את העזרה הזאת? אל תהססו לפנות אל שי גולד בכל שעה, בטלפון אחד, תנו למישהו להקשיב לכם, אבל באמת והכי חשוב? זכרו, יש חיים אחרי אגרנות כפייתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה