יום שישי, 20 באוקטובר 2017

איך מוצאים מפנה דירות מקצועי?





קודם כל חשוב מאוד לבחור את המפנה שיבין אתכם, זה שיודע בדיוק על מה אתם מדברים ואיך אתם מרגישים. הוא אפילו יודע ממה אתם כל כך חוששים, אם כן למה להתמודד עם זה לבד? המפנה האולטימטיבי הוא אחד שעשה והיה בכל התרחישים האפשריים של הפינוי, מישהו עם מוניטין וכניסה ישירה לפינות הכי אישיות שלכם, של האהובים עליכם ובעיקר, כניסה אל הלב שלכם. תארו לעצמכם תרחיש של בית מלא בחפצים, רהיטים, ערמות בלתי נגמרות של בגדים. בטח לא מחדשים לכם כאן, אחרת לא הייתם נתקעים וקוראים את המאמר הזה.


פינוי דירה לפני מעבר דירה


אתם לא חייבים להיקרא אגרנים או אספנים בצורה המוגזמת של המילה, אתם פשוט יכולים להצדיק את הפינוי כי בדיוק אתם אמורים לפנות דירה והחליפה בחדשה. איך מתחילים התחלות חדשות? איך נותנים הזדמנות שווה לכם או ליקיריכם? על ידי שירותי פינוי דירה איכותיים המשלבים גוף בנפש- לא מבינים במה מדובר? אין לכם זמן, כוח או אמצעים להתמודד עם משהו שנידון לכישלון מראש? צודקים, אין לכם על מה להתנצל, בעוד השוק רווי מפנים כאלה ואחרים, מציע לכם שי גולד פינוי דירה את ליבו ואת שירותיו המקצועיים כדי להתחיל מההתחלה ולהשאיר את העבר מאחור.


פינוי דירה זו מטרה


"פינוי דירה זו מטרה" אומר שי גולד שמפנה כבר מעל 25 שנה את כל סוגיי הפינויים. "אנשים שמחפשים שקט נפשי מחפשים ואף מוצאים אותו אצלי". להגיע למקום, לבחון אותו מקרוב ולא לבטל אתכם בטלפון, כי פינוי דירה לא עושה בהינף יד, זו מלאכה שדורשת זמן ותכנון ולפעמים אולי לא יהיה לכם אותו לא כך? הנה הזדמנות לקבל הצעת מחיר הגונה, סבירה ועם הרבה שקיפות.


מזה שקיפות בפינוי דירה?


כשמדברים על שקיפות מדברים על כך שאף אחד לא באמת אוהב לעבוד בחינם, המונח של פינוי תמורת חפצים הינו מונח שלא מעט אנשים נוטים לפול בו- למה? כי אם החפצים שלכם לא ברי מכירה מה יכסה את העלות של הפינוי? פועלים? ציוד וכל השאר? כאן הזמן שלכם לשבת, לחשוב בהיגיון ולא לקנות את כל דבר שנראה נוצץ לכאורה.


איך זה עובד שירות של פינוי דירה?


שירותי פינוי דירה זה קודם כל בירור הצרכים שלכם, אם מדובר באגרנים, אז בירור צרכים שלהם כי אתם לא באמת תוכלו לפנות ללא הסכמתם. האם המקום בעל מעברים צרים? יש בו מעלית? יש חניה במקום? אלו הם שיקולים שכל מפנה מקצועי חייב לבדוק לפני שהוא בכלל מעניק לכם הצעת מחיר.


בסיכומו של דבר בודקים את כמות החפצים, את עניין המיון וכמובן הניקיון והחיטוי שהדירה צריכה- אחרי שיש את כל הנתונים הנ"ל אפשר להמשיך ולקבל הצעה שתוביל אתכם בדיוק למטרה- פינוי דירה מקצועי איכותי ללא פשרות מבית היוצר של שי גולד.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה