יום שני, 30 באוקטובר 2017

איך מפנים עיתונים מבית של אגרן כפייתי




אגרן אוסף הכול מהכול, לא משנה כמה ולא משנה איפה, לצורך העניין, יש כל מיני אגרנים ומאידך, יש ביניהם אגרנים שמבדלים עצמם ואוגרים רק דבר אחד- עיתונים למשל? העיתון הוא פריט חשוב ללא מעט אנשים, למעשה הם לא מוותרים עליו אבל אצל אגרנים, הכללים אחרים לגמרי. העיתונים יכולים להיות ארוזים בשקיות, אף אחד לא יקרה אותם אבל אבוי שמישהו יזיז אותם אם בכלל. יש להם לעיתונים מבחינת האגרן אישיות לכל דבר, יש סדר שאין להזיזו ואם הזזתם? האגרן מיד ישים לב לכך. לרוב, אגרן שאוגר עיתונים יעניק לעצמו את תואר "האוסף" ולא בהכרח האוגר. חשוב שלא תשפטו את עצמכם אם אתם חושדים או פספסתם אדם כזה היות והאבחון שלכם תמיד יהיה מזערי ביותר – יודעים למה? בעיקר כי אין לכם שמץ של ידע בנושא פינוי ואגרנות וזה בסדר, בשביל זה יש מפנה מקצועי שיסביר לכם איך להבחין בתופעה ואיך לעצור אותה לפני שיהיה מאוחר מדי. מוכנים ליישם וקרוא את המאמר הבא?  

קודם כל מי האדם שאוגר עיתונים?

שאלתם את עצמכם פעם איך נראה אגרן עיתונים? זהו שאין לזה מראה, אנשים נוטים לחשוב שאגרן נראה כמו קבצן או מחוסר אמצעים כזה, אבל לא, זה בהחלט מטעה. רק לידיעה, אותו אגרן עיתונים יכול לעבוד בבורסה או בבנק ולכאורה יראה לכם הבן אדם הכי אסתטי עלי האדמות- אתם לעולם לא תנחשו כי הוא אגרן. הסוד תמיד מתגלה בביתו של האגרן, מכאן שהוא לא מרשה שיכנסו לבית ותמיד מתחמק בזה באלגנטיות. ניירות של חשבונות ערומים אחד על השני, מגבונים ולרוב עיתונים שאף אחד לא קרא, לא קורא ומן הסתם לא יקרא. אגרן עיתונים אוסף את כל העיתונים, מגוון של עיתונים, אי אפשר לזוז מהבית – עכשיו נסו להיכנס לבית שכזה? בארון, על הכיור, מגירות, שיש, לצד השימורים ואפילו מצע של עיתונים שעליו הוא ישן. אין לכם ניסיון? אל תגעו בזה אומר שי גולד שהוא מומחה לפינוי דירה ואותו אתם צריכים כדי לפצח את התעלומה נכון ובעיקר כדי למגר אותה נכון.

חשיבותו של מפנה מקצועי

כאן נכנס לתמונה שי גולד שמאדיר את האגרנים, הוא עושה את עבודתו כמלאכת קודש, מתפרנס בכבוד כי אין שום דבר ללא עלות ומאידך, נהנה מעבודתו עד כמה שזה נשמע מופרך. קרדית האבק, ריבוי של ניירת מפוררת, מקום ללא אוויר, שמעתם נכון, שי גולד מגיע ומציל את מי שאתם אוהבים מלנשום את הדבר המסכן את חייו. המפנים המקצועיים של שי מצוידים בחליפות איכותיות, בגדים מתאימים, מסיכות הגנה וכל מה שצריך כדי לא לסכן את הסביבה ולא את המפנים עצמם. עיתונים מרובים? תרחיש האימה הוא שמשהו יקרוס על הראש וזה כבר מעבר לטיפולם של אנשים אחדים אלא אנשים ספציפיים המבינים בנושא האגרנות והפינוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה