יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

איך מצליחים להתמודד עם פינוי אגרנות כפייתית?




זה אפשרי, מה אנשים בסך הכול רוצים? סביבה נקייה, חפה מזבל, מחפצים, מעברים פנויים, אין ריחות מוזרים, אין תקרה שחורה, אין תיקנים. האם זה נחשב כחלום שלא ניתן להגשים? לשי גולד מפנה דירות מקצועי יש רק דבר אחד להגיד לכם- הכול מתחיל ונגמר בבחירות שלכם. לצד הבחירות לראות הרצון הזה, לאפשר למי שאתם אוהבים לשוב ולהתקלח בחופשיות ללא חפצים מסביב, ללא בוידם מפוצץ חפצים העלול לקרוס על הראש וזו רק ההתחלה. המון דברים שהאדם אותו אהבתם אגר והכול בשקט מבלי שתשימו לב.

אסור לכם להאשים את עצמכם

אל תאשימו את עצמכם, לא הייתם יכולים לדעת או לעלות על זה, חייו של אגרן הינם חיים אחרים ממה שהכרתם והוא אלוף ההסתרות בלשון המטה. פינוי הפסולת נעשה בזהירות רבה תוך כדי התחשבות בסביבה, באדם עצמו וכמובן במפנים עצמם. חשוב לציין כי יש כל מיני סוגי פסולת כמו עיתונים, ספרים ישנים ודפים ישנים העלולים לגרום לבעיות נשימה ולמחלות נשימה קשות כמו קרדית האבק שלא ניתן לראות- מה עושים? סומכים על מפנה מקצועי, אחד כזה שגם אם ימצא בין הדברים עשרות אלפי שקלים, ידע להחזיר אותם.

איך עושים את זה נכון?

אי אפשר לשהות בבית של אגרנים ללא מסיכות, גם בגלל אבק וגם בעיקר בגלל ריחות חזקים מאוד לרבות גזים היות והדירה הייתה סגורה זמן רב. אז קודם כל לבוא עם מסיכות, אחר כך עם שקיות קשיחות ואטומות בהן יהיה ניתן להניח את הנוזלים המסוכנים, את הבגדים הנגועים וכל דבר שבטעות עלול להפוך למפגע באם יישפך על רצפת בית השכנים. אף אחד לא מרגיש ולא באמת יודע על השינוי שאתם מחוללים בדירה, כך שהאגרן יכול להפתיע כאן לא רק את עצמו אלא גם לחייך את השכנים שייחלו וציפו ליום הזה. .

החיים שאחרי האגרנות

כן, אל תתפלאו, אם תעשו את הבחירות שלכם נכון, אם תבחרו מפנה שיודע להפעיל גוף בנפש, אתם יכולים בהחלט להיות אחרי הכול אנשים חופשיים מחפצים. יותר נכון להגיד, לא אתם אלא יקיריכם. אז צריך לנקות, לבצע חיטוי חוזר ונשנה ואפילו קצת לשפץ. בלעדיותו של שי גולד באה לידי ביטוי בחומרים ובתרכובות חיטוי שיש רק לו ומכאן שהוא מבטיח לכם סביבה ללא חרקים. סביבה בה החרקים נהגו לשהות ומתקשים לעזוב- אבל עם חומרי החיטוי הנכונים, הם יאלצו למצוא לעצמם חיים אחרים.

יש לכם שאלות נוספות? יש בכם היסוס או פחד? שי גולד הינו האדם שמחכה לכם ומבטיח לא לשפוט אתכם באשר אתם. יש מי שיתמוך, יקשיב ובעיקר יספק לכם מענה איך להתמודד עם פינוי או איך לספק אותו לאנשי מקצוע הנכונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה