יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

אגרנות כפייתית מה עושים? סילוק אשפה וחיטוי




האדם שאתם אוהבים אוגר והוא מבחינתו "בסדר עם זה", יודעים מה מכילה בתוכה אגרנות כפייתית או לפחות הליך בו ניתן לשים את האגרנות מאחור ולפצוח בחיים חדשים. זה יכול להיות אח, אב או אפילו חבר קרוב שתרצו לעזור לו, ייתכן שלא תדעו בתחילה כי הוא כזה וייתכן כי תתפסו את הבעיה בזמן, מאידך, אם לא תגלו זאת בזמן, אתם עלולים למצוא את מי שאתם אוהבים בנקודת האל חזור. לא מבינים למה הכוונה? לאגרנות כפייתית יש לא מעט צדדים ורבדים, כדי לפתור את המצב אליו נקלע יקיריכם, אתם חייבים להבין את האגרנות בצורה מדויקת ודווקא לשם כך, זימנו את שי גולד שיכתוב לכם במאמר זה מה לעשות ואיך "לתקוף" את האגרנות באופן שהבעיה תעלם ועדיין קרוב המשפחה שלכם יאהב אתכם ולא ישנא אתכם.

אם אתם לא מבינים מזה אומר קרוב משפחה שישנא אתכם, בעיקר מדברים כאן על אנשים שנלקחים מהם חפצים שלא מרצונם- אלו הם האגרנים וזה הרבה יותר עמוק ממה שתתארו אי פעם. אגרן לא רוצה שייקחו ממנו שום דבר, למעשה כל החפצים שמישים בעיניו- אלא, אם תעשו זאת על פי כללי הרגש.

לשי גולד מצוות פינוי דירה יש את הפתרון, הוא בעיקר מדבר על קודם כל לאמוד את הבעיה, להבין שזה לא רק זבל שצריך לפנות אלא הרבה מעבר. אדם שאוגר או אגר מפחי זבל יצר מזבלה בבית שלו, כן שמעתם נכון, מכאן שבתרחיש הפיזי של הפינוי, יידרש מכם לנקוט לא מעט פעולות כדי להפוך את הבית למזמין ובעיקר לאפשר חיי אדם בו. קרקע פורייה לזוחלים, סכנה, כן סכנה, לשם כך, מצייד אתכם שי גולד בכמה דברים שחשוב לדעת לפני שאתם מכניסים את עצמכם לפינוי מסוג זה.

איך מנקים בית של אגרן?

זה בטח לא ניקיון רגיל, אם בבית אתם נוהגים לנקות ולחזור על הניקיון שוב, נסו לחשוב איך זה עובד עבור אגרנים שכל ביתם מלא באשפה, פסולת, זחלים ונגעים מסוכנים. חברים, יש כאן עבודה שלצערי לא תצליחו לעשות לבד- אומר שי גולד ומצהיר, רק הכניסה לבתים הללו, הזיהום והסיכון למחלות ופציעות מגופים חדים- רק זה מצריך מכם לא להתעסק עם זה לבד. בית כזה צריך סידור, שיפוץ וכמובן חיטוי חוזר ונשנה אבל לא חיטוי שטחי אלא קריטי כזה כדי לוודא כי הזוחלים והנגעים המסוכנים לא ימשיכו את חייהם בבית. הרעיון הוא לא לספק להם יותר קרקע פורייה.

איך עושים חיטוי בדירה של אגרן?

אם הוצאתם את האשפה, אבל את כולה כן? אם דאגתם ווידאתם כי האשפה נמצאת במשאית זבל ומובלת לאתרי אשפה אפשר להמשיך מכאן. העבודה הקשה ביותר היא החיטוי, צוות של שי גולד מגיע עם חליפות ייחודיות המגנות על העור- כאמור לא להיחשף כדי לא להיפצע מהחומרים הבלעדיים המשמשים לחיטוי הדירה. חיטוי- השלב המגיע לאחר הפינוי הינו חיטוי חזק אשר מטרתו לסלק את התיקנים והנגעים המסוכנים לאלתר. יש לכם ילדים קטנים? אתם לא רוצים לדעת על הסיכונים של אחזקת חומרים מהסוג הנ"ל ללא רישיון.

צריכים עזרה? צוות הפינוי של שי גולד מחכה לפנייתכם, רוצים לשמור על דיסקרטיות? גם לזה אנחנו ערוכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה