יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

מה עושים עם אבא אגרן?




אם יש לכם אבא שאוהב לאסוף מכל הבא ליד ואתם צריכים עזרה, אולי כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא. כמו אביכם יש לא מעט אבות שלא מבקרים אתכם, חיים בבתים נפרדים ומנותקים גם מכם. פתאום כשאתם רוצים לבקר הוא מסרב לקבל אתכם, אי אפשר לשבת לידו בגלל הריח הנורא ואלו הם חלק מהדברים. נשמע מוכר? עד כמה שזה עצוב אם חלק מהסימנים הללו הופיע כאן אתם משתייכים לחלק מסטטיסטיקה של משפחות שאיבדו את יקיריהם נוכח אהבתם לחפצים.

איך עוזרים לו באמת?

לאור הבעיות הנ"ל עולה השאלה איך עוזרים לאבא אגרן, איך משיבים לו ולכם את החיים למסלולם? איך הופכים את הזיכרון של ישיבה בסלון ללא חשש למשהו אמיתי ומוחשי כל כך? הכול תלוי בבחירת השירותים והאדם הנכון- אומר שי גולד שהוא מומחה לכל שירותי פינוי הדירה ובפרט עבודה אל מול אגרנים ומשפחותיהם. מחפשים איכות חיים חדשה? הנה כמה דברים שיהיה עליכם לקרוא, כמובן שאם יש מישהו שצריך את המידע הזה העבירו לו את זה והעזרה תגיע אליו במהירות.

לדבר עם המומחים

כל מומחה דירה ובפרט שי גולד מבין את הדברים, לא שהוא אדיש להם אבל נוכח שנים של פינויים הוא כבר יודע איך לגשת ואיך לנצח כל פינוי שמתחיל ונגמר בלב האדם. לא מבינים את הכוונה? יש לא מעט סיפורים אודות אגרנות כפייתית השאלה איך האחרים פותרים את זה עבורכם או יותר נכון עבור יקיריכם ומשחררים אתכם מעול הדאגה בגין יקיריכם. זה מעבר לציוד משוכלל, מעבר ליכולות פיזיות, כי זה בעיקר הרבה סובלנות והמון שאפתנות לראות את המשימה ולהבין שמדובר כאן לא בחפצים אלא בחיי אדם.

איך עושים את זה באמת?

קודם כל לא להכריח, שום דבר לא הולך בכוח בפרט אם הדירה גדושה בפסולת. אולי בעיני האדם הרגיל זו פסולת מאידך, אולי אלו דברים שהיא צריכה אבל מבחינתכם, זה דבר מסכן חיים ובצדק! הכלל הכי חשוב בפינוי אגרנות הוא לא לעשות דברים בכוח ולתת לאגרן את המושכות כשמדי פעם אתם מושכים אותן בעדינות אליכם. חשוב לשלוט אבל חשוב מאוד גם להרפות- לתת לאגרן תחושה שהוא ברשות עצמו ואתם כאן רק בגלל שהוא רוצה ולא חייב. רק כאשר ניתן האור הירוק, עוברים לשלב מיון החפצים, יש מצבים בהם האגרנית לא תסכים לצאת, זה בסדר, קבלו אותה בסבר פנים יפות ותנו לה את התחושה כי אתם מודעים שאתם אורחים בביתה ולא ההיפך. אם האגרנית תכין הפתעה ותגלה התנגדות- העדינות תסייע להשיב אותה מהחלטתה השלילית ושוב לחזור אל מלאכת הפינוי. "אסור להתייאש" אומר שי וממשיך את פעולת הפינוי מתחילתה ועד סופה.

סיכום דבר? הנה לפניכם רווקה שמצאה את חייה מחדש ויכולה להתחיל בהם בזכות בחירה של שירות פינוי טוטאלי ושקוף- שי גולד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה