יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

אגרנות כפייתית במחסן




זה כבר לא חדש, אגרנות זה מצב של אגירה וחוסר רצון לזרוק, כן שמעתם נכון, אותו אגרן לא יכנה את עצמו אגרן- הוא יטען כי הוא אוסף והוא צריך את הכול אז לא לזרוק טוב? במאמר שלפניכם נעסוק באגרנות כפייתית במחסן או אפילו בדירה שאותו אגרן הפך מחסן לכל דבר נוכח אגירה קשה של גרוטאות, ניירת ועוד. שנים של צבירת חפצים, פריטים כאלה ואחרים הפכו מקום שהיה פעם חדש ובר מגורים למחסן לכל דבר- נשמע מוכר? לשי גולד יש כמה דברים להגיד לכם על פינוי מהסוג האחר- פינוי אגרנות כפייתית במחסן או בדירה שהפכה אחת כזו.

כפי שהבנתם, אי אפשר לחיות שם ובטח שלא להיכנס, מחסן מלוכלך, מוזנח, מלא במזיקים, אבק, לכלוך ובו מתגורר אדם שאתם אוהבים. כאמור, יש מצבים שבהם האגרן יתגורר בפנים וחייו יהיו צחנה אחת גדולה.

האנשים הנורמטיביים שהופכים אגרנים

לא מעט סיפורים מתחילים ומעלים מצבים בהם האדם היה בעל שמחת חיים אבל פתאום איבד משהו, משהו לא עובד לו יותר עד שמצא נחמה בחפצים. זה טוב? מצד אחד יצא מהשכול או מהעצבות או הריקנות ומאידך, חיים נשלטים על ידי חפץ. זה נורא, זה עצוב, אומר שי גולד אבל זה בהחלט בר שינוי. כאן למעשה מחייבים לנקוט עשייה על ידי צוות פיני אגרנות שיודע ומכיר פינויים ממחסן. צוות פינוי שלא מפחד כי הוא יודע איך להיכנס למחסן מלא בגרוטאות, ברזלים חשופים ועוד חפצים קהים העלולים לחתוך חלילה בבשר ולהפוך את הפינוי הפשוט למסוכן ביותר.

איך מפנים מחסן?

קודם כל חשוב מאוד לפנות את כניסת המחסן- זה קריטי כי רק לאחר מכן יהיה ניתן להמשיך לעומקו של המחסן ולפינוי הסופי. בשלב השני, חשוב להתחיל במלאכת מיון חפצים קפדני וכמובן באישור האגרן- זה קריטי כי אתם לא באמת רוצים לבוא לאחר יום ולמצוא שהאגרן השיב את החפצים פנימה. כדי לא לעבוד פעמיים, רצוי לעבוד בשקיפות מול האגרן ולתת לו תחושה כי שום דבר לא נעשה מאחורי גבו אלא אם אין ברירה והוא לא נמצא/ מאושפז בבית חולים וכד'. מה שאפשר לשמור שומרים, זו דרך נפלאה להשביע את רצונו של האגרן הרגיש.

אם יש לכם ציוד חדש כמו רכישה אין סופית של מוצרי חשמל, אפשר תמיד למכור ליד שנייה או אפילו לנסות ולהחזיר לחנות אם לא עברו שבועיים ממועד הרכישה. בסיכום דבר, כדי להפוך מחסן לשמיש, חשוב לעשות את הדברים על פי הכללים, לא להסתיר מהאגרן שום דבר וכמובן לעבוד בשקיפות מלאה להשגת מחסן שניתן לאחסן בו את הדברים הנכונים והמותרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה