יום שני, 30 באוקטובר 2017

מפנה דירות מקצועי עוזר לכם לצעוד אל ליבו של האגרן




אם ניסיתם לדבר אל ליבו של אגרן ונדחיתם או קיבלתם תגובה זועמת, אתם לא אשמים, אל תהיו שיפוטיים כלפי עצמכם. מאמר הזה מופנה אליכם, בני המשפחה של האגרן, האדם שאתם אוהבים ורוצים להציל מעצמו ומהאגירה, למה? כי אתם כבר לא רואים אותו כמו פעם, הוא כבר לא נינוח כמו פעם. אתם באמת אנשים טובים שרוצים לעזור אבל לא הולך לכם. פעם הייתם באים, יושבים יחד, לוגמים תה או קפה, נזכרים בתקופות יפות ואילו היום הולך וגדל הנתק. נשמע מוכר? אם כן, אתם משתייכים למשפחות של אגרנים שלעיתים מאבדים את אמירתם בדרך ונבלעים אל תוך הדממה שלהם – אל תוך האבדון של החפץ.

זה לא פושט, האגרן שפעם היה בן משפחה נורמטיבי מסרב להיפגש, לדבר, יותר נכון לא מסרב כמו שמתבייש ואתם מרגישים שהוא מתפספס לכם בין הידיים. כאנשים רגישים אתם עושים את הכול ועדיין משהו חסר לכם כדי לראות את אותו האדם צועד בבטחה אל קו הבריאות. לא משנה כמה תדאגו לו, לא משנה כמה "תלכו איתם על ביצים" אומר שי גולד, אם אין ניסיון בפתירת העניין הזה זה יישאר לכם שם. כאן אין צורך להבין את החפץ אלא את האדם ואת העומק שבו, למה הוא כל כך צריך חפצים ומה יגרום לו יום אחד להשאיר אותם מאחור ולפצוח בחיים טובים יותר.

את זה ועוד יש בידי שי גולד שהוא מומחה פינוי דירה מעל 3 עשורים והוא כאן כדי לשמש לכם מנחה ומדריך בכל התהליך אשר מטרתו לחזור לחיים יחד עם יקיריכם שאיבדו תקווה. אם אתם קוראים ברגעים אלו את המאמר, השירות הזה שלו מיועד במיוחד עבורכם.

הכול מתחיל ונגמר במילה טובה

החמלה, היכולת להתבונן בעיניו של האגרן בגובה עיניו ולא מעל. יש מפנים שאו שיש להם את זה או שאין להם, האפשרות של שי זה להעניק לאדם האהוב עליך את החירות שלו. זה רק נדמה שהחפץ נוח לו, הוא למעשה כבול בתוך החפץ ורוצה להשתחרר בתת המודע שלו אבל מתבייש ומפחד. להתבונן בלבן של העיניים ולתת לאותו אדם תחושה שהגיע למקום הנכון, להעניק לו התחלה חדשה, זה בהחלט ייעוד וזה לא רק שירות של פינוי דירה שיגרתי של תמורה בעד קבלה או ההיפך, זו שליחות אומר שי גולד ומחכה לטלפון האנונימי שלכם אם תרצו להישאר לעת עתה בשקט שלכם.

איך יודעים שזה שהגעתם אל מומחה פינוי דירה?

זה לא מוצר מוגמר שקונים ומקבלים ישר, זה הרבה מעבר, סובלנות, חיוך, חמלה כבר אמרנו ובעיקר לתת לאגרן ולמשפחתו- לכם להרגיש שזה המקום שלא ישפטו אתכם ולו לרגע.

שי גולד מעניק שירותי פינוי דירה ועובד בשיתוף עם הרווחה בהצלחה רבה, יש לציין כי הוא מגיע לא פעם לספק הרצאות בנושא וכך מסייע גם למשפחות הסמויות של האגרנים להתחיל הליך מסוים או אפילו ערוץ תקשורתי ראשוני שהוא לרוב דורש המון ידע ומקצועיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה