יום שני, 23 באוקטובר 2017

פינוי אגרנות כפייתית בכל הארץ




אוהבים מישהו? רוצים לייצר אצלו מהפך גדול? למעשה המהפך הזה מתחיל ונגמר בכם, יודעים מדוע? כי אתם אלו המאבדים את יקיריכם לטובת חפצים, נשמע מוכר או אפילו הזוי? יש בישראל לא מעט משפחות של אגרנים כפייתיים המתגעגעים אליהם, הם מזמן שלא מבקרים אותם, לא רואים אותם והכול בגלל, נו כן, חפץ, לא יאומן אה? הייתם מאמינים שאדם יוותר עליכם בשביל אגירת חפצים? האם הוא באמת כל כך אוהב את החפץ לדעתכם? זהו שלא, הוא פשוט כרוך אחר האגירה ולא יודע איך להפסיק, כן, הוא צריך עזרה, השאלה מאיפה הוא משיג אותה ואיך ואם הגעתם לקרוא את המאמר הזה, הגעתם למקום עם מוניטין של יותר מ25 שנה בפיזור האגרנות מביתו וליבו של האגרן. מוזמנים לקרוא ולשתף מידע מציל חיים זה.

איך מתמודדים עם אגרנות כפייתית?

זהו, שאתם לא ממש חייבים להתמודד עם זה לבד, זה הרבה מעבר לסילוק חפצים או ניקיון דירה- בשביל זה אתם תמיד יכולים לפנות לקבלן ניקיון. אדם המספק פינוי אגרנות כפייתית יכול לספק לכם שירותי פינוי וניקיון ואילו חברת ניקיון לעולם, אבל לעולם לא תוכל לספק לכם את שני הדברים ביחד- זה מה שמבדל למעשה אדם העוסק באגרנות כפייתית ומכיר את כל רזי הפינוי בהיבט הפיזי והפסיכולוגי של העניין. אם האדם שאתם רוצים לעזור לו אגרן, צר לאכזב אתכם, יהיה לכם לא פשוט להרחיקו מהחפץ ובסופו של דבר תמצאו את עצמכם מחוץ למעגל חייו שוב. אז מה עושים כשכבר יש לכם הזדמנות להיכנס לחייו שוב? נעזרים במפנה מקצועי- אחד כזה שלא יפספס את ההזדמנות יחד אתכם ויסייע לכם לעזור לאגרן להיוולד מחדש- וגם לכם, כן גם לכם באיזשהו שלב.

אגרנות כפייתית איך מזהים את זה?

המון כתבו או שאלו על כך, נחזור על זה בשנית, יש כמה סוגי אגרנים, יש את אלו האוגרים ואתם מודעים ויודעים עליהם ויש את אלו המסתירים זאת היטב וכן, אתם תאמינו להם. בדיוק ברגע שתרצו לבקר אצל האגרן הוא יגיד שהוא ממהר, שהוא בדרך לעבודה או אפילו יסכים להיפגש אתכם מחוץ לבית. מתי זה מתגלה? בדיוק כשאחד ההורים שלכם נופל למשכב ואתם חייבים לקפוץ להביא משהו מהבית שלו, פתאום אתם פותחים את הדלת וריח של צחנה חונק אתכם. אתם מחווירים והסוד הגדול ביותר מתגלה לכם. ברגע הזה חשוב שלא להאשים את עצמכם ולפעול, זכרו, אגרנים הם אשפי ההסתרה.

בסיכומו של דבר, אם אתם צריכים עזרה ולא יודעים למי לפנות? אולי כדאי לכם לחפש מפנה דירות שלא מדבר ויותר עושה- אחד שבא עם הלב ועם היחס ובעיקר עם הרבה ניסיון.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה