יום ראשון, 22 באוקטובר 2017

אגרן כפייתי - פינוי דירה בעזרת מומחה




מאסף של המון חפצים וכן, זו פסולת, פסולת שמבחינתו של האגרן נחשבת חפץ יקר ערך. זה למעשה חייו של אגרן כפייתי ואם עד כה לא אבחנתם כי מישהו שאתם אוהבים לוקה בזה, הגיע הזמן לעזור לו, אבל לא לבד כן? איך אפשר לנצח את זה ולהראות לאגרן הכפייתי חיים רגילים, נורמטיביים, חיי חברה, אירוח ובעיקר סביבה נקייה? אם תשאלו את שי גולד יש לו כמה דברים לספר לכם על פינוי שמתחיל ונגמר בהבנת צרכו של האחר.

איך אני יכול לעזור לכם?

אם תשאלו את שי פינוי דירה מומחה לפינוי דירות הוא יספר לכם כי פינוי דירות של אגרנים זה עניין אחר לגמרי. "אי אפשר פשוט להגיע ולפנות ככה סתם" אומר שי, זה כרוך ברגישות יתרה, ביכולת של הבנת האחר, רגישותו לחפץ ולרצונות האחרים. ככה זה למעשה מתחיל, למעשה כול פינוי דירה באשר הוא מונע מרגש ואכפתיות של המפנה אך פינוי אגרנות כפייתית דורש הרבה יותר יחס ותשומת לב. אז הכול למעשה מתחיל משם- מהרגש, אחר כך עוברים להיבט הפינוי הפיזי.

איך זה מתבצע בפועל?

  • קודם כל נפגשים פגישה ראשונית, מנסים להכיר, להסתכל בגובה העיניים ורק אחר כך, כאשר מתקבל אישור ובפרט מהאגרן עצמו מנסים להתקדם הלאה.
  • יש כאן מודעות כי כל המאמר עוסק ברגש, אבל אין מה לעשות, בפינוי אגרנות כמו באגרנות, פינוי שכזה מצריך את כל הלב והנשמה לצד ההיבט הפיזי.
  • לאחר שיש הסכמה, האגרן מסכים לדברים, אפשר להתחיל, כמובן שלוקחים בחשבון אין ספור של הפסקות, חרטות ואפילו התחמקויות, אבל לא מתייאשים, ממשיכים את המיון הראשוני, לא משתמשים במילה "לזרוק" אלא להניח בצד, למסור למי שצריך, "לשמור".
  • את הפסולת זורקים באתרי אשפה מורשים, זאת על מנת שלא לייצר קנסות מיותרים או אפילו ויכוחי סרק עם השכנים.

בשלב מסוים הדירה ריקה וחפה מלכלוך, אשפה וכל מה שהיה עלול לסכן יותר ויותר את מי שיקר לכם. זהו, הבית צריך עכשיו ניקיון, חיטוי נשנה וחוזר ואולי אפילו שיפוץ והכול בכמה שעות. אז אם יש לכם ספקות, בקרו באתר הבית שלנו שי פינוי דירה מומחה לפינוי דירות ישמח לעזור לכם לצאת מהתסבוכת אליה נקלעתם- בהבטחה, את הפינוי הזה אל תעשו לבד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה