יום שבת, 20 באוגוסט 2016

אמא אגרנית כפייתית



אימא שלי אגרנית כפייתית מה עושים? בגלל כל האגירה היא אספה לבית שלה המון בגדים וזה גרם להיווצרות של קרציות בכל מקום. אני פוחד, חושש שהיא לא תוכל לחיות בצורה בטוחה ובעיקר בסיבה לא בריאה. איך אפשר לשים לזה סוף? היי, אני שי פינוי דירה ואני מקבל לא פעם פניות כאלו מאנשים, הם מפחדים, המשפחות שלהן אוגרות בדיוק כמו האימא הזו שאני הולך לספר לכם עליה. כאן, אני אשתף אתכם איך עזרתי לאימא אגרנית כפייתית באמצעות אהבת המשפחה שלה ובאמצעות פינוי דירה ממוקד מטרה.


"אין לי מושג מה לעשות, אני פוחד שכך אימא שלי תזדקן בין כל הדברים, היא לא מפסיקה להתגרד ומצד שני לא רוצה לקבל עזרה". כך התחיל את השיחה בן של אגרנית שאימא שלו פשוט לא מפסיקה וחיה את האגירה. לי, זה לא היה חדש ומכאן, ידעתי בדיוק מה עליי לעשות בשביל שהיא תוכל לחיות חיים נורמטיביים ובשביל שהבן שלה יוכל לישון טוב יותר בלילה.

דירה מלאה בתוכים וכלובי ציפורים מה אפשר לעשות?


אימא של א' מתל אביב אהבה חיות, אולי אהבה יותר מדי, היא אגרה אותם לביתה והם הביאו לא מעט צרות ותחלואות- בדיעבד. לצד בעלי החיים שהייתה אוספת לביתה, היא אספה בגדים למכביר והקדישה את כל חייה לאיסוף הזה. "מאז שאבא נפטר זה מה שהיא עושה" אמר לי בנה ופניו היו עצובות. תאמת? נשבר לי הלב, זו לא אגרנות רגילה, זו אישה שמביאה בעלי חיים הביתה, מגדלת ציפורים וחיות וכל הבית שלה שורץ בקרציות. זה לא פינוי פשוט, אבל בפינוי כמו בפינוי, אף פעם לא נבהלתי ותמיד הגעתי עם מוטיבציה לייצר פינוי עם תועלת אמיתית- אחרי הכול? מדובר כאן בחיים של אנשים.

כלל ראשון- לא לבזבז זמן של אנשים והכול באמצעות פינוי דירה חדור מטרה


צוות פינוי דירה נכנס ישר לתפקיד, כמפנה דירות הצוות למעשה מחויב לתהליך מהשנייה שנפגשים ומבצעים תכנון מוקדם של הפינוי. לא נדבר על התכנון, בואו ניגש ישר לעניין. רוצים תמונת מצב? בית מלא בחפצים, בעלי חיים, גללים מוזרים של ציפורים, תוכים ואף אחד מעולם לא ניקה. מקור לצרות זה בהחלט ולכן, אין ולו רגע דל לבזבז. יש מצבים בהם הצרכים של היונים והתוכים נדבקים ומסרבים לצאת ומכאן שיושב הצוות של המפנים ועמל על הסרת נקודות הצואה מכל מקום. אחר כך, לזרוק, לזרוק הכול, לא לוקחים סיכון מכיוון שזה כבר מאוחר מדי, יש מצב שיש בזה קרציות אז הכול ישר לפח.

כלל שני- חיטוי וניקון של דירת אגרן כפייתי


בשלב הזה, עברנו לשלב החיטוי, אף אחד מהמפנים לא נכנס כפי שהוא, אני כמפנה דירות מוקפד על חייהם ובריאותם של המפנים. בגדים מתאימים ,הנעלה, כובעים מיוחדים, הגנה לעיניים, לפה. כאמור, מיגון של 100 אחוז וזה למה? אתם לא רוצים לדעת מה יכולה לעשות קרצייה שתתפוס מיקום אצלכם בשיער או בעור. חיטוי חוזר ונשנה, ניקיון, חיטוי חזק מאוד, כלור, חומרים חזקים מאוד שאם עושים את זה ללא השגחה או מקצועיות, עלולים לייצר נזק בלתי הפיך למערכת הנשימה. הקירות נשטפו וכל הדירה קורצפה בצורה נקודתית ביותר.

שי פינוי דירה מלווה את הפינוי שלכם צעד אחר צעד, רשימת מטלות אחראית- זה חשוב כדי לא לפספס שום דבר בדרך ולייצר פינוי נכון וביטול החיות של הנגעים המסוכנים בביתה של האגרנית.



בסופו של דבר, חזרו החיים לסדרם, העיקר הוא לתת את האפשרות לאנשים כאלו כמו אימא של א' לחיות נכון וללא סכנות. זה אפשרי, זה מחייב אתכם – אז אם אתם מחפשים מפנה דירות שרואה את הנולד ואת טובתכם- מעכשיו, רק שי פינוי דירה.

תנו למומחים להציל אתכם מסיכון
הרימו את הטלפון, חייגו אל שי פינוי דירה וקבלו מפנה קפדן, רגיש, אוהב אדם ובעיקר מישהו שיעזור לכם להיות מי שאתם באמת רוצים להיות- ללא אגרנות!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה