יום שני, 8 באוגוסט 2016

כך באמצעות מטרות ברורות עזרתי לג' בת 40 לחזור לחיים באמצעות פינוי אגרנות כפייתית בפתח תקווה





יש אנשים שלא רוצים לחיות חיים רגילים? בלי אצבע מאשימה, בלי פחד, בלי בושה? אגרנים רוצים באמת להפסיק לאגור, הם לא באמת נהנים מזה. הם רוצים להזמין חברים, להיות "רגילים", לשבת בחגים יחד ולא לאלץ את עצמם לבחור בחפץ על פני החיים האמיתיים. מכירים את התחושה הזו? שמעתם או הרגשתם שמישהו שאתם אוהבים ואוגר מפחד לבקש מכם עזרה כי לא יודע איך תגיבו? אתם חייבים אבל חייבים מפנה דירות עם מטרות ברורות ותשומת לב רבה לאיש שמזה זמן רב אין לכם תקשורת איתו. למפנה הדירות כן? תתפלאו לשמוע איך הוא יכול לסייע לכם אם תקדישו לכך דקות ספורות מזמנכם.

שלא תתבלבלו- אולי רצוי שתבינו איך נראית דירת אגרן לפני התהליך
אז כבר הבנתם, יש אנשים שלא רוצים לאגור, לא באמת, הם מפחדים מהתגובה שלכם, לא יודעים איך לפנות או להגיע אליכם ולכן בוחרים לחיות חיי אגרנות בהסתר. מי מבטיח לכם שזה יכול להיפסק? מי מבטיח לכם כי האגרן ירגיש בטוח סוף כל סוף לידכם? תשאלו את שי פינוי דירה, הוא יודע איך, בעיקר איך לגעת ברגש.

ג' צעירה, לא היה חסר לה שום דבר, בחורה יפה, חרוצה, בעלת משרה בכירה במשרד מאוד מוכר. אף אחד לא תיאר לעצמו שהיא כזו כי במשרד התנהלה על פי צחוק וחיוך. היא התקשרה אליי ,יום אחד, בפגישה איתה, אני כמפנה לא קלטתי את זה עד שהגעתי אליה הביתה, פנים מול פנים לא חשבתי שהיא אגרנית עד ש.. הגעתי אליה הביתה. "אני רוצה להכיר מישהו אבל איך" אמרה לי אובדת עצות ועצובה. פתאום ראיתי בחורה שברירית שרוצה את החיים שלה בחזרה, כאן, אני שי פינוי דירה רציתי לעזור והיא לא הייתה בטוחה בתחילה עד שהבטחתי לה " את עומדת לקבל פינוי דירה ללא קיצורי דרך".

שלב ראשון: לתת לה להרגיש בנוח

·         בשלב הראשון רציתי להראות שאני והצוות רואים את כל התמונה. לא דיברתי בשם צוות אלא בשם בן אדם אחד. נתתי לה פרטיות, היא פחדה מאוד והשביעה אותי לא לגלות לאף אחד. היה מיותר לציין את זה בפני כי אני ממילא לא משתף את ענייני העבודה שלי עם אחרים.

·         רציתי שתכיר אותי, תסמוך עליי, תבין שאני אדם מיושב בדעתי, בעל משפחה, אוהב אדם, לצד כושר ההמצאה שלי יש לי גם יכולת לשתף את האחר בהחלטותיי. היא מאוד פחדה על הפרטיות ובטח על העבודה שלה. אמרתי לה שהצוות הם אנשים שקדנים וזה ייגמר מהר יותר ממה שתתאר לעצמה.

זה היה כל כך חשוב לתת לה ביטחון, אחרת היא לא  הייתה מוכנה להזיז את הדברים. איך הייתי יכול להעביר לה שאני פתיר לכל בעיה? אני יכול להעיד על עצמי שאני מלח הארץ? כשראתה תמונות שלי ושל משפחתי והבינה ממה נבנה העסק, הרגשתי שאפשר להמשיך. זהו, רכשתי את אמונה- זה א' ב' באגרנות או בפינוי כזה.

שלב שני: להסביר על ההיבט הטכני

·         ראיתי את הבית, זה חשוב כדי לדעת איך לתכנן פינוי דירה לפי תמונת מצב ראשונית ומעמיקה.

·         היו שם המון קורי עכביש, קירות ישנים, טחב במקלחת, פסולת בכל מקום.

·         היא ניתנה אישור את הציוד החדש לשמור בחדר אחד ולבצע פינוי בשאר החדרים.

·         זה היה חשוב לעשות את זה כדי לראות בסופו של דבר איזה נזק נגרם לבית. עכשיו, עברנו לשלב החיטוי, ניקיון, שיפוץ קל.

בתחילה הייתה עצובה, פתאום, תוך יום אחד ראתה איך החיים שלה משתנים ואיך מפגש עם אנשים נכונים יכול לשנות לה מציאות מקצה לקצה. אין ספק כי המפגש איתי- שי פינוי דירה שינה את מציאותה ממציאות עגומה ובדידות קשה למשהו אחר לגמרי.

עם שי פינוי דירה- לא צועדים לבד

ואז הגיע שי פינוי דירה ושינה את החיים....
אתם לא חייבים לעשות את זה לבד, קבלו טיפ קטן, זה לא כזה יקר כמו שאתם חושבים וזה שווה כל סכום. אתם חייבים מפנה בעל גישה לכל דבר, מישהו שלא מפחד משום דבר, אבל בעיקר לא מפחד מכם ולא מהסיפור אותו אתם מביאים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה