יום חמישי, 4 באוגוסט 2016

לעזור לעצמי באמצעות פינוי דירה מבולגנת



איך, איך אני עוזר לעצמי, אתם בטח תקראו את השורות הללו ותנסו להבין מה אני רוצה מכם. אני גר בדירה מלאה בבלגן אחד גדול, לא מאורגנת כי אני שונא לנקות ואני חלש בארגון. אני עובד שעות על גבי שעות ויש לי אופי של דחיינות והנה? התוצאה לפניכם, הבית שלי גדוש פסולת כי גם את זה אני לא מפנה. הבית שלי מלא בבלגן, הוא לא מסודר ומה אני צריך בסך הכול ? לבוא הביתה ולהרגיש תחושה של בית. אם זה נשמע לכם מוכר, הייתי רוצה לספר לכם איך שי פינוי דירה הוביל אותי נכון לחלום שלי- בית שאפשר לחיות בו.


דרך נפלאה לחיות נכון באמצעות פינוי דירה נכון


שי פינוי דירה היה הראשון לזה, שם בדקתי את השירות ושם נשארתי וזאת מכיוון שהוא ידע בדיוק מה אני צריך. אני לא מזדהה בשם אבל אשתדל להעביר לכם את התחושות שלי מרגע שראיתי את הבית שלי "בלי ידיים ורגליים" ועד לשלב שהבית הפך מסודר, נקי, ללא פסולת, הכול במקום ואני חשבתי לתומי כי פינוי דירה זה רק לפנות וזהו. אז מה העניק לי שי פינוי דירה במסגרת הפינוי הזה?

שירותים של פינוי דירה ואתם מסודרים


·         מלא חפצים מפוזרים ולא מאורגנים, ארגזים על גבי ארגזים שגם הם מבורדקים.

·         אין מקום לזוז, יש פסולת בכל מקום, הרצפה מעופשת, אין מקום באמבטיה, לא במטבח.

·         הבגדים ערומים אחד על השני.

·         הספרים בתוך קופסאות ואני? אני בכלל יש לי ספריה מעולה לא שימושית וזה למה? כי אין לי סבלנות, זמן או רצון.

·         עוד יום, עוד יום והנה, מתגלה לי המחזה הזה ואני עצוב כי זה לא מה שרציתי עבור עצמי.

שירותי פינוי דירה שמבינים בדיוק מה אתם מרגישים


כל מה שרשמתי בפסקה הקודמת היו דברים שהמפנה הזה הכיר וידע. זה קיצר את ההליך, לא הייתי צריך לדבר יותר מדי. הוא ראה, הבין, צילם בעיניו וכך גם צוות העובדים. במהרה ציוד מתאים, אנשים שיודעים לארגן, לסדר זה לא רק לפנות פסולת. זה לפנות את הלכלוך, לנקות, לבצע חיטוי לבית. לארגן, כן גם לסדר. לא האמנתי כי שירותי הפינוי האלו גם מסדרים את הבית. אין דאגות, פשוט יצאתי לעבודה חזרתי בערב ומצאתי בית ריק, נקי, ריחות של חיטוי אבל זה יעבור.

פתאום אפשר לשבת, לראות טלוויזיה בסלון, ממקום שאין מקום לדרוך בו, הבית הפך פנוי ומזמן כל כך. לא מתבייש יותר שלא להזמין חברים. אין מאושר ממני, מי היה מאמין שבכמה שעות הבית הזה שהיה חסום לאנשים נורמטיביים הפך למקום שכיף לישון, לאכול או אפילו לארח בו חברים.

פינוי וסידור דירה

נשמע לכם מוכר? רוצים שינוי מדובר בזמן קצר? מחפשים מישהו שיגדיר מחדש את המבצר שלכם? על הבית שלכם אל תתפשרו, התקשרו כבר עכשיו אל שי פינוי דירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה