יום שבת, 6 באוגוסט 2016

מקלות ההליכה של סבא - פינוי דירה של אגרן זקן



איך אפשר להתמודד עם זה? סבא שלכם נפטר ופתאום הדירה הזו שלו, הדירה שבא הייתם מבקרים נראית לכם שונה. זה עצוב, ערימה של לכלוך, פסולת, מקלות ההליכה שלו עדיין מונחים להם בצד המעופש, לכלוך בכל מקום. ערימות של שקיות, איך אפשר להחזיר עטרה ליושנה ולהשיב לבית הזה את החום והאהבה שהיו בו? שי פינוי דירה רוצה לדבר אתכם על רגש ועל מה הוא עושה כדי לייצר טיפה של אור במקום החשוך ביותר.

אפשר גם אחרת- פינוי דירה של אגרן מבוגר


במקרה הזה לא צריך לבקש מהאגרן להישאר מחוץ לתמונה, למעשה? שי פינוי דירה לא מוציא את האגרנים מטווח הראייה, זה לא משהו שמאיים עליו שלא בדומה למתחרים האחרים הדורשים שהאגרן יישאר מחוץ לתמונה. שי לא מחפש הקלות בהליך הפינוי, הוא יודע להתמודד עם כל סיפור של פינוי ולוקח אותו אישית לליבו, מאתגר, הרגש מאתגר, כך גם העצבות וכמויות הפסולת האדירות. זה יישמע לכם הזוי, אבל שירותי הפינוי של שי מונעים מפסולת. כן, ללא פסולת אין למעשה שום כיוון ודרך. זה יכול להיות? בוודאי שכן, קראו את הפסקה הראשונה, אותם אנשים באים ורוצים לחוש את החום ואת המרווח בבית סבם שנפטר. הוא היה אגרן ולהם אין בטח מושג איך להיפטר מכל האשפה והלכלוך שאגר שם מבלי שאף אחד. איך יכול להיות שלשי יש את הפתרון עבורכם? זה בגלל 25 שנות מוניטין או שאולי זה משהו אחר?

הפתרון הוא הניצחון של הפינוי – פינוי דירות מוזנחות


אין כאן נוסחה של הצלחה אלא הלקוח עצמו, אתם, אתם תמיד בראש הרשימה, קודם היכולת לגרום לכם שלא להרגיש מבוכה כי סבא שלכם היה אגרן. לתת לכם את התחושה שמישהו יגיע ויפתור לכם את הבעיה ולא רק בתוך הבית אלא גם עם השכנים וכל מיני גורמי עירייה. מרגישים מבוכה? אל לכם, הפנייה אל שי למעשה תחסוך מכם את כל הקשיים הפיזיים ,הנפשיים והמנטליים. למה להתמודד כאשר אפשר להשאיר את דרכי ההתמודדות למפנה שיש לו ציוד אבל לפני הכול יש לו דרך אחת שתמיד מצליחה. צו הלב, מבט עיניים, כנות, אפשרות להבטיח וגם לקיים.

אז איך עושים את זה? בוחרים מפנה שיודע, שיכול לראות את תמונת המצב ולהעביר לכם תמונת מצב אחרת לגמרי. מבית מלא בפסולת, ניירת בכל מקום, שקיות של קניות, אבק למכביר, בית נקי, מרווח. זה כזה
מקלות ההליכה מיותמים ומאובקים...



עצוב לראות בית של מישהו שאהבתם במצב כזה. לחשוב שכך למעשה הוא חי? המעט שתוכלו לעשות זה לזמן מפנה נכון, רגיש, שיעשה לכם סוג של חוויה מתקנת עם בית הסב היקר שאיננו עוד.



אז אם יש לכם ספקות, אולי כדאי שתתקשרו כבר עכשיו אל שירותי הפינוי של שי ותראו מה באמת עומד להשתנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה