יום שבת, 6 באוגוסט 2016

איך מפנים בית של אגרן כפייתי?




 

 


אתם צריכים לפנות בית של אגרן כפייתי? איך תדעו שהגעתם למקום הנכון? מה נחשב הצעה נכונה נוכח מגוון של מוצרים דומים? שי פינוי דירה רוצה לעשות לכם סדר ולעזור לכם לצאת עם הרגשה שבחרתם את השירות הנכון ביותר. כי אגרנות כפייתית זה עסק לאנשים שיודעים מעבר לאיסוף גרוטאות.


מה זה אגרנות כפייתית?


מעבר לזה שבעיה של אגרנות כפייתית מוגדרת כבעיה נפשית, חשוב להגיד, יש אנשים שאוהבים לאגור דברים ולא נחשבים אגרנים אבל זה נושא לפוסט אחר. מה כן? מה עושה אותו אגרן כפייתי ולמה נוטים לקרוא לו אספן? יש הרי הבדל גדול. אגרן חי את האגירה מבוקר ועד ערב ואילו אספן אוסף דברים לבית, משאיר ולא מפנה אבל הוא לא חי את האיסוף הזה כמו אגרן שעלול להיכנס להתקפת זעם אם מישהו חלילה יגע לו בחפץ. מקווים שהבנתם את ההבדל בין אספן לאגרן ואת יכולתם של לא מעט נותני שירות פינוי לערבב בין ההגדרות. אז מה מרגיע את האגרן הכפייתי? זבל וכמה שיותר, לא, זה לא חפצים, זה זבל, רק שמנקודת המבט שלו זה חפצים שאסור לזרוק.

איך מתמודדים עם האדם ולא עם אגרנות כפייתית


תשאלנו לא מעט אנשים שגרו עם אגרנים, הם נראו נורמטיביים, אף אחד לא חלם שהם אוהבים לאגור, מהדירה היה יוצא ריח נורא והמלחמות לא נגמרו אף פעם. סכנה לילדים שגרים ליד, חיים לא חיים. אם עלה בכם רצון למכור את הדירה כשיש לכם שכן אגרן- בלשון עדינה? שכחו מזה. קשה מאוד לגרום לאגרן להרפות מאגירה- אלא אם, מגיע אליו נותן שירות המגיע ללא קיצורי דרך, מייצר אמון מלא בו ורק אחר כך אולי אחר כך, ייתן לו האגרן להיכנס לעולמו "לבלגן את הבלגן" שלו.

עצה שלי? אל תיכנסו לייאוש בגלל אגרן כפייתי


אני מפנה דירות מזה שנים, הניסיון שלי לא קשור ליכולות שלי אלא לאותם משפחות של אגרנים שנתנו בי את האמון ושמו אותי על מפת הדרך כמפנה מקצועי ללא פשרות. אם אתם רואים אגרן, תשכחו מזה, אתם לא תוכלו "לשכנע" אותו להפסיק. אתם לא מטפלים ובטח לא יודעים מה עובר לבן אדם בראש. להיכנס לנעליים שלו? צוות הפינוי של שי פינוי דירה יודע כי הוא דווקא כן נכנס מדי יום לנעליהם ולראשיהם של אגרנים. לא תוכלו להתמודד עם הפינוי לא בהיבט הרגשי ובטח לא פיזי. בית סגור, אטום, מסמרים אפילו על החלונות. אי אפשר לזוז בדירה. ערימות של חפצים, ניירת, ספרים, אבק למכביר, מזון שנאגר, ארגזי קרטון מלאים בחפצים והרשימה קצרה מלהכיל.

אז אני יכול לעזור לכם לשרוד פינוי דירה של אגרן?


·         שירותי הפינוי שלנו ערוכים לכל פינוי של אגרנות כפייתית ואגב? אם מפנה יגיד לכם שיש פינוי תמורת תכולה בדירה של אגרן, זה למשל צריך להדליק לכם נורה אדומה.

·         למה? כי דירות של אגרנים מלאות בפסולת!!!

·         אגרנים ממלאים את הדירה שלהם בפסולת שלכם יהיה קשה לפנות, דירות של אגרנים צריכות את המפנים שיודעים להתמודד עם טונות של אשפה ולא עם אלו שבאים לחפש את התכולה כי כפי שכבר נאמר- דירה של אגרן ב80 אחוז תהיה גדושה באשפה.

כפי שאמרנו, פינוי דירה בחברתנו מבטיח 100 אחוז של הצלחה מבלי "להשאיר את האגרן" מחוץ לתמונה אלא אם הוא רוצה מרצונו לתת לנו להתמודד לבד.

פינוי תמורת תכולה? זהירות!! דירות אגרנים מכילות לרוב 80 אחוז פסולת

שלא יספרו לכם משהו אחר- דירות אגרנים מלאות בפסולת המצריך מפנה בעלות כספית!!!

הוסף כיתוב

מחפשים תכנון וביצוע ללא פשרות ובלי דאגות או חששות? שי פינוי דירה וכל מילה מיותרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה