יום שני, 8 באוגוסט 2016

אישה שמתגוררת בדירה מוזנחת מלאה בבעלי חיים – מה עושים?




היא חיה בגפה, יש לה המון כלבים וחתולים בבית, היא מכנה את זה אידיליה. לחיות בשלום עם בעלי החיים, למעשה, היא סומכת עליהם ביחס לבני האדם. יש שם המון תלונות של שכנים, אין עם מי לדבר, יש ריח חזק מאוד, היא באמת משתדלת, היא מתביישת, סגרה את הכול, הריח? זה תוצר של שנים. בבית יש לא מעט גללים של בעלי החיים, היא לא נגעלת, לה זה לא מפריע, אבל מה על השכנים? מה על הילדים שלה שכבר איבדו תקווה? אם גם לכם יש בעיה דומה ואתם מרגישים את גודל הסכנה, אתם בהחלט צודקים, כאן אתם חייבים, אבל חייבים מעוברות של שירות פינוי דירה מהימן.

איך זה נראה אגרנות כפייתית?

יש כל מיני סוגי אגרנות כפייתית, אנחנו מדברים כאן על חתולים וכלבים בדירה? זה מפגע תברואתי יותר גדול ממה שתתארו לעצמכם. מעבר לפסולת, מעבר לאוכל מעופש במקרר, בשר שעבר זמנו, נשמע מוכר? מבהיל? אפילו פקחים לא יוכלו להתמודד עם ריחות של המזון המקולקל. כמה פעמים, היו כמה מפנים שהתיימרו לכנות את עצמם מקצועיים ולא יכלו ולו שנייה לסבול את הריחות עד שנאלצו להקיא במקום. סליחה על הישירות, חייב, אבל חייב להעביר לכם מה זה פינוי של בית עם צואת כלבים וחתולים ופסולת שאף אחד לא טרח לנקות שנים!!! לא מדברים על שבוע, או חודש אלא על חמש שנים ויותר.

אז הנה לכם דירה שחייבת פינוי אגרנות כפייתית מלאה בזבל ובעלי חיים

אם זה מישהו יקר לכם, זה יהיה קשה לתפיסה. דירה עם ריח קשה, מראות קשים, צואה, עובש, זבל בכל מקום. תשכחו מזה, אי אפשר לנוע בתוך הבית ורק האגרן כמו יודע ויצר לעצמו דרכי הסתגלות שצריך "להוריד לו את הכובע" על כך. המפנה מקצועי מיומן, הוא מכיר, הוא סיגל לעצמו מסוגלות יוצאת דופן כאילו היה הוא האגרן. לא נגעל, לא מפחד, מוצא את הדרך בין האריזות, הלכלוך. מגיע מצויד, לא צריך סיור מוחות כדי לתת מענה למה שבחיים לא תצליחו לעשות לבד. עזבו אתכם, פינוי שכזה וכל מה שמתואר כאן, מיועד רק לאנשים שכבר מזמן עובדים על אוטומט מקצועי של פינוי מהשורה הראשונה- שי פינוי דירה.

איך מפנה מקצועי עושה את זה?

·        עובש, תולעים בכל מקום, נמלים, איך שהן אוהבות את הריחות ומתלכדות בכל מקום.

·        ריח שאף אחד לא יכול להתמודד איתו כבר ציינו?

·        ריח של שתן, צחנה, חייב, אבל חייב לתת שם עבודה של חיטוי חוזרת ונשנית, מפנה מקצועי יחזור על זה כמה פעמים כדי לבטח את עצמו ואת הדייר שזה יסלק את כל האורחים הבלתי רצויים.

·        פתיחת כל החלונות שהיו אטומים עם מסמרים, כן מסמרים, משום מה האגרן חשב שזה יעלים את הריח או את המראות. משחררים את בעלי החיים החוצה כי מקומם בטבע.

·        שוב ניקיון, שוב חיטוי אם צריך- לפחות אצל שי פינוי דירה. כמה פעמים, אין כאן חוכמות, אין קיצורי דרך, אין "מספיק רק סיבוב אחד". תמיד תזכרו, מפנה טוב זה מפנה שלא לוקח סיכונים ומעבר לחוש טכני אינטליגנט מספיק להשאיר את הפחד שלכם מחוץ לתמונה.

כדאי לי לעשות פינוי אגרנות כפייתית לבד?

מה תרצו לשמוע? שלא? בטח תחשבו שבאופן ישיר נמליץ לכם על מפנה דירות. אתם לא יכולים להתמודד עם זבל מלמטה עד למעלה, אתם לא יכולים להתמודד עם הררי אשפה, לא עם גללים מפוזרים בכל מקום, לא עם הזיהום, לא עם האבק והרשימה? קצרה מלהכיל.

כי שי פינוי דירה זו לא עבודה- זו מלאכת קודש

לבחירות נכונות שיעזרו למי שאתם אוהבים לחיות חיים נורמטיביים התקשרו כבר עכשיו אל שירותי פינוי דירה- שי ותנו לעצמכם ולמי שאתם אוהבים חיי חירות מאגרנות כפייתית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה