יום שני, 15 באוגוסט 2016

איך אפשר לעזור לאגרן כפייתי לחזור לחיים?



זה נראה כל כך טוב מבחוץ, המון חיוכים, לכאורה אנשים נורמטיביים, יוצאים לעבודה כמו רובכם וחוזרים עם ערב. מה קורה להם באמת? איך הם חיים באמת? מישהו יודע? האם האנשים היקרים לכם עושים משהו שעלול לסכן את חייהם ולהשבית את שמחתכם?


איך מצילים חיים של אדם המפחד לבקש עזרה? מתבייש? אלו הם חייו של אגרן כפייתי שלא יודע אם או בכלל להעז ולבקש. כאן, רציתי אני שי פינוי דירה לשתף אתכם במחווה שנעשה לאגרן כפייתי צעד אחר צעד על פי כל הדרישות. מוזמנים לקרוא, לשתף וכמובן להעביר הלאה למי שהמידע הזה יכול להציל את חיי יקיריו.


אני בטח שלא נוהג לחשוף את הלקוחות שלי, לכן נקרא לאגרן הזה ש' מתל אביב. סיפור אישי, כאוב, יוצא מן הכלל, עם סוף מצוין על כל המשתמע מכך. אדם האוגר ללא הפסקה, לא שלא רוצים להתקרב אליו, הוא פשוט לא נותן "הכול בסדר" לא צריך אבל אצל מפני דירות מקצועיים, חוש הפינוי קיים מימים ימימה, כאן, אני כבר יודע שאני חייב להיכנס לתמונה ואין מצב שאני גם לא מצליח לעזור. אז מה עשיתי כדי שהחיים שלהם יחזרו לסדרם?

מכירים מפנה דירות אגרנות כפייתית בישראל?


היי, אני שי פינוי דירה והדבר הראשון החשוב לי מכול זה להעביר מסר של ביטחון, להקשיב, כמה שצריך, לא להפחיד ולא להלחיץ. זה חשוב כי הנה, 20 שנה ויותר אני עוסק בפינויים של אגרנות ולא במקרה מצליח לשמר את המורשת- רגש לפני הכול. העניין של להקשיב ולא רק "לשמוע" את הלקוח מוביל להבין את מטרת הפינוי ומכאן להצליח. אז למה הם אוגרים? לאחר שמבינים ויודעים, אפשר להמשיך הלאה להיבט הטכני. מיון החפצים, שיתוף האגרן לאורך כל הדרך, זה חשוב כי גם זה חלק מלהקנות לו ביטחון שהנה- לא עושים שום דבר ללא רשות.

איפה זורקים פסולת של אגרנות כפייתית?


את הפסולת משליכים לאתרים מורשים בלבד ובתיאום עם העירייה. לא מסתכנים, זה חשוב, כי קנס של 5000 שקלים ויותר עלול בקלות להתקבל אם לא שמים לב לפרטים קטנים גדולים. יש לאנשים חיים, יש שם שכנים, זה לא פייר להשליך אשפה מתחת לבית שלהם ולחשוב שמישהו אחר יזיז את זה משם. אצל שי פינוי דירה- זה בטח לא יקרה.

מהו השלב האחרון של פינוי דירת אגרן?


לנקות, לבצע חיטוי חוזר ונשנה, בטח יש שם חרקים, זוחלים וזה המקום הטבעי שלהם. כמובן שאי אפשר לפסוח גם על השיפוץ על מנת שיהיה ניתן להעניק תחושה נעימה ונכונה לגור בבית בלי איום או בלי תחושת בושה או פחד.

אז בתחילה הוא פחד, הם פחדו, התביישו, ועכשיו? הם משפחה לתפארת, מבקרים בחגים, מלוכדים, שמחים, בעיקר בריאים.

אם גם אתם נמנים מאותם אנשים שרוצים להשיב את שמחת החיים ליקיריכם, בואו לדבר עם שי פינוי דירה ופתחו לעצמכם הזדמנות של הצלחות ב100 אחוזים. הפינוי והדיסקרטיות עלינו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה