יום שבת, 20 באוגוסט 2016

טיפים כיצד להיפטר מקרציות בזמן פינוי דירה



תארו לעצמכם תרחיש בו הבית של אחד האנשים היקרים לכם ביותר מלא, גדוש בקרציות. פתאום זה גרד, משהו לא מוסבר. אתם יושבים מול אדם שאתם אוהבים והוא לא מפסיק לגרד, הוא לא נותן לכם לבקר אצלו בבית, כל הזמן מוצא את התירוצים הכי טובים שיש ולכם? אין מושג עד שזה נוחת עליכם ביום בהיר ומבהיל אתכם. בצדק, מבהיל ועוד איך מבהיל, נסו לחשוב או לתאר את עצמכם בתוך קלחת של קרציות הרובצות בכל מקום ועלולות לסכן את חייכם? מכאן, דווקא בגלל שאמור להיות לכם אכפת מהאנשים היקרים כאילו זה אתם, מגיע שי פינוי דירה ורוצה לתת לכם כמה טיפים כיצד להתמודד או כיצד להיפטר מקרציות בבית שחייב אבל חייב פינוי דירה הגון.


כפי שהבנתם, בית מלא קרציות, הן רובצות בכל מקום, נדבקות בשמיכות, בבגדים ישנים וכל מה שהאגרן יקיריכם הביא לבית במשך שנים. זה מסוכן ולרוב מאוד קשה לעשות את זה לבד, אבל שי פינוי דירה בהחלט יכול לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם אם בכל זאת תתעקשו שלא לקבל עזרה ישירה.

טיפ מס' 1 – אל תשאירו שום דבר בבית בעת פינוי דירה


נכנסתם לדירת אגרן ואתם רוצים לפנות עבורו, הכול טוב ויפה, כאן מאוד קשה לעשות מיון ובפרט בבגדים או מצעים- חברים, אתם חייבים לזרוק הכול.

למה זה חשוב שי?


למה? כי קרציות מן הסתם נדבקות בכל בגד ועלולות להדביק את כל הבית. אתם חייבים לזרוק את כל הבגדים והמצעים לפח. במקום זה, ארגנו לאגרן בגדים חדשים, אגרנו לו מצעים. אין ברירה, לרוב זה עניין של חיים ומוות ועלול להיות מאוד מסוכן כי הקרציות קטנות והן עלולות להידבק חלילה בגוף ולגרום לנזק בלתי הפיך.

טיפ מס' 2- הצטיידו בציוד מתאים לפני פינוי קרציות מדירה


אז גיליתם שאתם רוצים לקחת על עצמכם פינוי דירה מלאה בקרציות? כל הכבוד, שלא תעזו לעשות זאת מבלי לגונן על עצמכם.

מה צריך לעשות שי?


·         קרציות זה דבר מסוכן ואת זה אתם כבר מבינים, אי לכך ובהתאם לזאת חובה עליכם לרכוש לבוש מגן חובה מכף רגל ועד ראש. ביגוד מתאים, נעליים, אפשר לקנות בגדים מיוחדים בכל חנות הלבשה למפעלים.

·         רצוי גם להצטייד בכפפות וגם בכיסוי פה לרבות שיער- אל תיקחו סיכון, זה עלול להיות מאוד מסוכן והקרציות תחפשנה מיקום ולכן, חשוב מאוד לא לעשות את זה בלי בגדים מתאימים ומיגון מתאים.

טיפ מס' 3- בצעו חיטוי חזק מאוד בעת פינוי דירה


חושבים שזהו, מגיעים ומנקים ולא צריך לעשות שום דבר? טעות, זו סכנת נפשות והקרציות כבר מצאו מקום קבע. גם אם העפתם בגדים ותכולה, אתם חייבים לבצע חיטוי חזק בדירה.

איך עושים את זה שי?


·         אם תשאלו אותי, צוות הפינוי של שי פינוי דירה דוגל בחיטוי חוזר ונשנה, זה חשוב כדי למגר אחת ולתמיד לא רק נגעים כמו קרציות אלא כל מיני זוחלים שמחפשים בית.

·         חשוב מאוד לבצע זאת עם כלור במינון מאוד גבוה- לא ניתן לרכוש אותו בכל מקום אלא רק על ידי מפנים מורשים ומקצועיים.

·         כמו כן, רצוי לשטוף את הקירות ולקרצף כל שטח בדירה בצורה יסודית וחוזרת כדי לא לקחת סיכונים מיותרים.

טיפ מס' 4- בעת פינוי דירה מלאה בקרציות הפטרו מאשפה למקום נכון


מה זה אומר? אתם בטח חושבים שתוכלו להשאיר את האשפה מתחת לבלוק, זהו שלא, אתם חייבים לזרוק את האשפה לאתרי אשפה מורשים כדי לא לסכן אף אחד.

איך עושים את זה שי?


אצלנו, בשי פינוי דירה, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם, אם תבחרו בכל זאת לפנות אלינו, אנו נמגר ונפריד את הקרציות כך שהן תהיינה בתוך שקיות אטומות והן תועברנה לאתרי אשפה מורשים על פי חוק. השלכת הפסולת תתבצע בהסכמה ובתיאום מראש עם מוקד העירייה.



זהו, יש לכם חומרי חיטוי, יש לכם כלים נכונים, ביגוד מתאים וכמובן, אתם בשום פנים ואופן לא זורקים אשפה במקום שיכול לפגוע באחרים.

תנו לנו לשרת אתכם באופן בטוח יותר

אם יש לכם שאלות, מענות או שאתם יודעים ומודעים לסכנה שאתם לוקחים בעת פינוי קרציות מהבית, קבלו עצה, למה לכם להתמודד עם הקושי הזה? התקשרו כבר עכשיו אל שי פינוי דירה וקבלו הצעה שקשה לסרב לה- סילוק נגעים מסוכנים מבלי להיות מעורבים כאן ועכשיו.

תנו לנו לשרת אתכם טוב יותר- שי פינוי דירה!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה