יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

איפה מוצאים שירות של פינוי דירה וניקיון




איך מוצאים? אתם צריכים שירות של פנוי דירה? תשכחו מזה, שירות פינוי דירה לא מגיע לבד אלא שירות של פינוי דירה וניקיון יחד. שירות המשלב לכם כמה תחומים של אנשים שהזמן שלכם יקר להם, שילוב של צוות מקצועי כאשר כל אחד יודע מה עליו לעשות. שי פינוי דירה עוסק בתחום מזה 25 שנה ומביא לכם צעד אחד קדימה בתחום של פינוי דירה המשלב כמה וכמה אלמנטים שמטרתם להעניק לכם חופש וחיים בריאים יותר בזכות שירות של פינוי.


איך עושים פינוי דירה?


בשלב הראשון מבינים את צרכי הלקוח, גאווה מקצועית של שירותי פינוי באים לידי ביטוי בהבנת הצרכים שלכם הלקוחות לפני הכול. פגישת הכרות אחת כמו מספיקה, נחשפים לצרכי פינוי ומקבלים מחיר הכולל את כל החבילה יחד. שי פינוי דירה רואה את הכול, לפני שהוא מפעיל יכולות גבוהות של פינוי הוא מכין תכנית של צרכי פינוי מדויקת. הליך של מיון לכל התכולה, הפרדה בין תכולה שנותרת בדירה לבין תכולה שנזרקת או נתרמת. מיון קפדני על פי קטגוריות, מוצרי חשמל, רהיטים, חפצים אישיים ועוד. הליך זה חשוב מכיוון שמיון התכולה מאפשר לבצע נכון את הדברים בצורה מהירה ולבחון נכון את התכולה הנשארת וזו הנזרקת.

איך מתרחש הפינוי דירה בפועל?


זה השלב שמתרחש לאחר המיון, יש ציוד מקצועי שעומד לרשות המפנים, חלק מתכנון וביצוע ללא פשרות, מנופי זרוע, מנגנוני הרמה, ציוד טכני, אפשרות לפרק ארונות ולהרכיב, מכולות אשפה, ציוד מיגון לעובדים, ציוד מקצועי לחיטוי וניקיון ועוד. צוות הפינוי של שי עושה הכול על פי הכללים ועל פי התכנון המסודר כאמור- צ'קליסט של דברים ומטלות. ניקיון? זה העניין האחרון, סידור הדירה, חזות ונראות הדירה מעל לכל ורעיון? פינוי הראוי להערכה ובעיקר יתרום לכם לאיכות חיים הנדרשת.

בעל פה או בהסכם כתוב? חשיבות ההסכם בין מקבל השירות לבניכם


·         חסר אנשים לא מקצועיים? ההסכם הזה יסדר אתכם, יגן עליכם, שירות הפינוי של שי פינוי דירה לא פעם המשיך ותיקן עוולות של פינוי אחרות שהתבצעו ללא אסמכתאות והסכם- ראו הוזהרתם.

·         שי פינוי דירה לא לוקח את הסיכונים, לא הוגה רעיונות מיותרים ונצמד אל מה שהוא מבטיח גם בעל פה. לשי פינוי דירה יש את הרצון להעניק לכם שקט נפשי של מועד פינוי, סיום הליך פינוי, תחילת הניקיון, השיפוץ וכמובן תיאור של כל השירותים לרבות עובדים וציוד המובטח במעמד החתימה.

·         לסיכום? עלויות, שהרי חברת פינוי מקצועית תבקש מכם סכום מסוים ומעבר לזה לא תדרוש יותר. זה מעולה בעבור אי הבנות העלולות לצוץ או צצו בפינויים לא מקצועיים בהם המפנה דרש יותר ממה שדרש בתחילה.

·         הסכם זה מהווה מיצג משפטי ומכאן למפנה באמת מקצועי לא יהיה מה להסתיר או לחשוש מכם- זו למעשה תהיה אות עבורכם כי יש לכם עסק עם אדם אמין.

אתם גם משביחים את הנכס?


לא לחינם שירותי הפינוי מכילים כמה וכמה רבדים של שירות, הכול תחת קורת גג אחת . בראשונה שאיפתו של מפנה טוב זה לגרום לכם להרגיש כי השקעתם את מיטב כספכם בשירות שיניב לכם משהו מזה.
יש יותר טוב ממבט עיניים? פינוי דירה של אגרן
הוסף כיתוב

אז אם אתם לא יודעים למי, לאן ואיך לעשות את זה, אולי כדאי לכם להתקשר לצוות פינוי הנבחר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה