יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

איך עושים פינוי כלי בית במסגרת פינוי דירה?




תארו לעצמכם הררי כלי בית, חלקם בכלל קופסאות חד פעמיות שעבר זמנן. למה זה שם? האדם האוגר אותם כמו לא יכול להפסיק ולא מטריד אותו שאין מקום לסיכה הקטנה ביותר. נשמע לכם מוכר? אם אחד ההורים שלכם או אפילו אתם אוגרים ולא יודעים או מתביישים לבקש את העזרה, שי פינוי דירה ישמח לתת לכם מענה נכון לזה כאן ועכשיו.


מה באמת מפריע לכם? פינוי כלי בית


כלי בית זה עניין אחד, אומר שי פינוי דירה אבל מה על מה שזה עושה לאנשים שאתם אוהבים? מה זה עושים לכם בסופו של דבר. רציתי להגיד כאן שלא צריך לפחד, לא להתבייש בטח שלא לפחד. יש פתרון לכל דבר ובפרט כאשר אתם מדברים עם מפנה דירות שעושה זאת בכל יום ביומו מזה 25 שנה ויותר. מה קורה לכם בגלל איסוף הכלים לבית? האם זו רק הצפיפות? האם מדברים כאן על ריבוי של כלי מטבח וזהו? זה העניין, שצריך בהחלט לדבר על מה קורה לכם בגלל האיסוף הזה. אתם לא יכולים לבקר את האגרן ההורה בחגים, אתם לא יכולים לצאת לשום מקום יחד, לחופשה שלא נדבר. אתם כלואים בגלל אוסף של כלי בית חד פעמיים. אני, שי פינוי דירה מכיר את זה ורציתי לעזור לכם להתחיל לטייל, לחיות ובעיקר להשאיר את כל מה שעוצר מבעדכם או מבעד יקיריכם לחיות נכון ובריא.

ראיתם פעם דירה של אגרנות כפייתית?


מלא מארזי פלסטיק בכל מקום, אין מקום לזוז, הכול אחד על השני. אי אפשר לפלס דרך בטוחה והדבר היחיד שיכול להוציא אתכם או את בני המשפחה שלכם מחושך לאור, זו ההבנה שלכם מה יכול לעשות לכם הפינוי באמת, אבל באמת. הוא יכול לחסל את הכאב האמתי- זה שמונע מכם לעשות כל מה שאתם אוהבים עם יקיריכם.

אז איך אתה יכול לעזור לנו? באמצעות פינוי דירה חדור מטרה


חד משמעית, התמקדות במקום הזה, במטבח או בכל מקום בו גדושים כל הכילים, חלק ימסרו לתרומה. חלק יישארו בצד ואז תוכלו לחשוב עם האגרן או עם עצמכם מה באמת אפשר לעשות איתם. אריזה וסגירה של כל המארזים בצד, או אפילו ארגון מחודש בארון לאחר שהבית עבר חיטוי מדויק וחוזר, ניקיון וכמובן שיפוץ של ארונות המטבח שנפגעו נוכח עומס הכילים הנמצאים בארון.

אפשר להמשיך? אפשר לחיות מחדש? אף פעם לא ראיתם איך ארון הממוקם במטבח גדוש לעייפה? מוזמנים להציץ בתמונות. עכשיו, דמיינו לעצמכם מה פינוי דירה אמיתי ונכון יעשה לכם ולמי שאתם אוהבים.

לפרטים, צרו קשר עוד היום עם שי פינוי דירה והבטיחו לעצמכם ולמי שאתם אוהבים חיים נטולי חפצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה