יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

איך עזרתי לג' מכפר סבא בת 60 לצור עתיד באמצעות פינוי דירה




היא איבדה את בן זוגה לפני שנים, התקשרה אליי, היא לא השתמשה במילה עזרה אבל היה ניכר שהיא זקוקה וצריכה. אגרנים לא צריכים, לפעמים הם פשוט חיים כך מתוך בושה, מתוך זה שאף אחד לא ירצה לעזור להם ואילו אני? אני נותן פריבילגיה לכל אדם- אני נותן לו את חופש הבחירה באמירה שלו. הם לבד אומרים לי שהם זקוקים לעזרה. אין לחץ, יש הבנה, כל שניה חשובה אבל שום דבר מצד שני לא יעשה ולא נעשה בלחץ- לא אצל שי פינוי דירה.


איך משנים חיים באמצעות שירות פינוי דירה?


בוחרים מפנה טוב, שי פינוי דירה הינו מותג של 25 שנה לא בזכות שנות הקיום אלא בזכותכם, האנשים האלו שצריכים עזרה ולא יודעים איך לבקש. כאשר מפנה יודע להבחין ולאבחן כל מקרה לגופו ולתת את הלב בפינוי, הוא יכול להחזיק 25 שנה ולהעניק מטריה של שירותים שלא קשורים רק בפינוי דירה. ניקיון, חיטוי, מיון של חפצים ואשפה, ממש כמו עבודת נמלים, כל שנייה חשובה ועדיין, הכול נעשה בלי להלחיץ או להרתיע אף אחד. אפשר לשנות חיים לאגרן, בהחלט שאפשר, אפשר לגרום לו להחליט שזהו, ממחר הוא כבר לא מפחד, לא מתבייש, יש לו עם מי לדבר. במי זה תלוי? עצרו רגע, חשבו, מעולם לא היה רגע מתאים יותר להגיד את זה -אתם ורק אתם אחראים לחייו או לשינויים שהאגרן יכול לחוות. זה לא חפץ, מדובר בחיי אדם.

איך אפשר לעזור לאישה אגרנית ולדעת שזהו?


אפשר לעזור בהחלט, כמו העזרה אותה קיבלה אותה אגרנית שהתקשרה אליי ושאלה אם אני יכול רק לסדר. לא לגעת בכל דבר, לא לזרוק טוב? כך אמרה. כאשר הגעתי הבנתי את הכול, היא ראתה אותי, את החיוך, את הצוות, "לא לזרוק טוב" כמה פעמים חזרה על זה והגדולה של מפנה? היא פשוט להנהן תמיד בחיוך, גם אם תגיד את זה 20 פעם. בוצע מיון יחד, הכול נשאר בצד, אין לזרוק, כל פעם היה חשוב לי לחזור ולהגיד, אף אחד לא עושה משהו שלא תרצי. את האימון בניתי לאט ובזהירות, זה דבר שלוקח זמן. כל חדר קיבל את הכבוד שלו ובפרט החדרים היותר קשים שם הייתה כמות של חפצים ענקית- חפצים? בעיקר בגדים ישנים קרועים והרבה, אין לתאר, הכול ארוז בשקיות אפורות, ערומות אחת על השנייה וזה כבד, זה יכול ליפול על ראש, חס וחלילה, איפה נקודת החשמל?

בסיכום דבר של פינוי דירה


זה נראה מצוין, תוך דקות היה אפשר כבר להניע את הדברים, אף אחד לא הפריע, אף אחד לא התנגד, הכול נעשה באהבה. בזמן שאחרים כמוכם חשבו על איך לעזור לאהוביהם, הפעיל מפנה זה שיקול דעת ועזר באמת עזר לצור עתיד טוב ביותר עבור אגרנית שרצתה לחיות אבל לא ידעה לעשות את זה נכון- בלי תלות בקובץ ענק של בגדים.

פינוי דירות של אגרנים- רגע אחרי

פתאום תחושה של דה- ז' – וו אומר לי בנה של האגרנית וגם היא הצטרפה לשיחה. פתאום לא מפחדת, פתאום מרגישה נפלא, לא מתביישת יותר, הבית נקי, אין ריחות קשים, אין נגעים מסוכנים כי את זה סילק החיטוי הייחודי של שי פינוי דירה. ניקיון חוזר ונשנה, שיטות ייחודיות לתת באמת את התחושה החדשה.

וזהו, החיים מתחילים מכאן, מה שהיה לפני לא נחשב אבל זה תלוי, זה מאוד תלוי למי אתם בוחרים במשימה- שי פינוי דירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה