יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

למה חשוב להתקשר אל מפנה דירות מקצועי?




האדם הזה חי בדירה מוזנחת, הדירה לא עברה תחזוקה מזה שנים, היא עברה כל מיני תרחישים של תקלות חשמל, בעיה קשה באינסטלציה וזה עוד לא הכול. אז מה כן? המים בכל מקום, נקודות החשמל רעועות מאוד, ממש סכנת חיים, הריחות קשים אם כי לאגרן לא אכפת הוא כבר מחוסן ולא מריח שום דבר. הריח קשה? המצב קשה? מבחינת האגרן הכול בסדר. תאמינו למפנה שי פינוי דירה, הוא ראה ומכיר איך אגרנים מתנהגים ואיך הדירות שלהם עלולות לסכן לא רק אותם אלא גם את העוברים והשבים לרבות השכנים.


למה אף אחד לא מבקר בבית של אגרן כפייתי?


·         הכול הפוך שם, לאגרן יש "סדר משל עצמו" אבל אם תשאלו את שי פינוי דירה הוא יספר לכם על בית מלא בפריטים מכל תחומי החיים, בגדים חדשים, ישנים, רהיטים שבורים, צעצועים של ילדים, עגלת תינוק ועוד.

·         זו אגירה של יום יום, זה למשל התוצר של אדם שחי אגירה, קם בבוקר והולך לאסוף כמה שיותר "זבל" ומכניס הביתה. סליחה שחפצי האגרן קיבלו את ההגדרה זבל, אבל אין לזה תיאור יותר מדויק מאשר אשפה מגובה הרצפה עד גובה התקרה ואין אדם שנכנס ואין בא כי אי אפשר.

·         נסו להיכנס לדירה שנראית כמו מחסן? נסו להיכנס להתקלח? שירותים? סלון? זו הסיבה הראשונה מדוע משפחות של אגרנים מחפשות נואשות מישהו שיוציא את יקיריהן מהבעיה הזו של האגירה המאיימת על חייהם.

אגירה לשם אגירה – פינוי דירות של שי


האגרנים אוגרים לא לשם ההנאה, הלוואי וידעו איך להפסיק, הלוואי וידעו איך להפסיק להתבייש, איך פשוט לחיות נכון. חלקם אפילו אומרים זאת חרישית – אין להם מושג מאיפה להתחיל. האגירות מגיעות לכמויות אדירות, הבית הופך לסוג של מבוך, מסמכים, ניירת, דואר, חשבוניות ישנות, קבלות, עלונים ישנים, שקיות ישנות, אוכל מעופש המעלה ריח רע והרשימה עוד ארוכה. האנשים האלו חיים את החיים הללו ובעלי החיים הנמצאים בבית מנסים לנחם אותם אבל ויש אבל, אף אחד לא מנקה את גללי הצואה או השתן כך שהמקום הופך יותר ויותר מסוכן לחיי אדם.  

אילו סוגי אגרנות כפייתית קיימים שי?


אין ערך לדברים שהם אוספים, אבל זה בלתי נשלט, יש כאלו שאפילו אוהבים לאגור חומרי ניקוי. כל האגרנות גורמת למעשה ליותר ויותר סיכון ולתחזוקה לקויה ביותר של הדירה. מעת לעת, עלול לרדת ערך הדירה וכאן מדברים לא ספציפית על האגרן אלא אם למשל קיבלתם דירה כזו בירושה והיא לא תוחזקה במשך שנים רבות. למהר, עצה של שי פינוי דירה? למהר ולעשות עם זה משהו, לא לחכות למצב שבו יהיה קשה מאוד או יקר מאוד לשקם דירה שניזוקה נוכח אגרנות כפייתית בעבר. יש דירות שכבר חוו שריפה ומכאן שנפגעו אבל האגרן "גבר" על כך מסתבר. האם זה באמת נכון? אז אולי הפעם "הלך לו קלף" ושום דבר לא התלקח ומאידך, מה יהיה בפעם הבאה כשאש תגיע לכל החשבוניות המונחות בצד על שולחן העץ? בגדול? תחזוקה לקויה מקורה באיסוף רב של חפצים ואחסון כמובן ללא ביטחון.

שי פינוי דירה עושה עבורכם הכול, מעביר אתכם את נהר החפצים אל המקום הבטוח, המוגן. קרקע שמטרתה לאפשר לכם ולאדם שאתם אוהבים לפצוח בחיים חדשים. לשבת בסלון, לבלות יחד, לצאת למסעדה ובעיקר לחדש את חוט הקשר הנפגם נוכח בעקבות השתלטות האגרנות על החיים.

אז אפשר גם אחרת, אפשר, תשאלו עכשיו את שי פינוי דירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה