יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

פתרונות פינוי דירה לפני מעבר לדיור מוגן : 2 טיפים מעולים שכל בעל דירה חייב להכיר לפני מעבר לדיור מוגן




יש לא מעט אנשים שלפני מעבר לדיור מוגן מנסים לעשות את זה מהר, להעביר חפצים אבל אז נפצעים חלילה, מרימים חפץ לא בצורה נכונה או מזמינים שירות המתגלה כלא מתאים או אמין דיה. נשמע מוכר? מכירים מישהו שעשה פינוי דירה לפני מעבר לדיור מוגן ונתקל בקשיים כאלו? בדיוק על זה רציתי לדבר ולהעניק לכם 2 טיפים שכל אדם חייב לדעת לפני שהוא עובר לדיור מוגן בלב שקט. מזומנים כמובן לקרוא וליישם את הכתוב.  

כפי שהבנתם, אל כל פינוי דירה מביא את השקט הנפשי. אז איך יודעים איזה שירות של פינוי דירה חשוב לבחור כדי לצלוח פינוי לפני מעבר לדיור מוגן? במיוחד עבורכם, כתב שי פינוי דירה 2 טיפים מעולים שיעזרו לכם לחפש את המפנה שיצור אצלכם שקט תעשייתי בלב.



טיפ מעולה מס' 1 – חפשו מפנה לא רק על פי המלצות

חברים השכירו את שירותיו של מפנה דירות מעולה עם הבטחות והמלצות מכאן ועד להודעה חדשה אבל עושה רושם שהפינוי הזה תקוע? רבותיי, אל תסתמכו רק על המלצות. התחילו לתכנן את הפינוי שלכם מבעוד מועד.  

מה עושים שי?

·        קודם כל מה שצריך לעשות זה לסמוך על המלצות שמקורן באנשים שאתם מכירים. כאמור, לא כל המלצה שאתם קוראים באינטרנט הינה המלצה נכונה.

·        מאוד כדאי גם לברור את הציוד את המפנה, לראות תעודת יושר, ביטוחים וכל מה שיקנה לכם אמון כי אכן מדובר באדם עם המון ניסיון.

טיפ מעולה מס' 2 – קבעו פגישה ללא התחייבות

חברים סיפרו לכם שמה שהבטיחו להם רחוק מהמציאות? במקום להאמין להבטחות, קבעו פגישה ראשונית עם המפנה.

מה זה אומר שי?



§         מה שצריך לעשות זה להיפגש, לראות עם מי אתם מדברים, לראות עיניים, יושר, זה עוזר מאוד להחליט. חוץ מזה? זה גם כך לא מחייב אתכם בשום דבר.

§         אחר כך, מדברים למעשה על בדיקת כל הגורמים מסביב, מה צריך לפנות, כמה ציוד יש, להראות למפנה הכול, לקבל ממנו הצעת מחיר הגונה בהתאם ולדאוג שהכול יהיה רשום עם סעיף אזהרה.

בסיכומו של דבר

המון אנשים מסתמכים על הבטחות של מפנים, או קוראים המלצות וחושבים, שזהו, הנה, יעזרו להורים שלהם לפנות את החפצים מהדירה מהר ובעיקר על פי כל האתיקה של היושר והמקצועיות אבל אז מה? כפי שהבנתם מהמאמר הזה, בעזרת פגישה, תכנון, התבוננות מעמיקה וניהול דו שיח עם המפנה לפני הפינוי, הדברים יכולים להראות ולהתקבל אחרת.

אז אם אין לכם רצון ליפול למקום הלא נכון, לעשות פינוי לא נכון, להיתקע עם חפצים בדירה לפני מעבר לדיור מוגן. התקשרו כבר היום לשירותי הפינוי שלנו וקבלו שירות עם חיוך ובעיקר שירות עם התשובה למה שאתם באמת צריכים.

פגישה אחת ואתם עושים לעצמכם את ההבדל בפינוי הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה