יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

למה הם עושים פינוי אגרנות כפייתית לבד?



אפשר לעשות את זה לבד? אפשר פשוט להיכנס ולסלק את כל החפצים שנאגרו בדירה? יש שם טחב, ריחות לא נעימים, אזורי רטיבות קשים, מים, שוב מים, נקודות של חשמל נגישות. דירות שהן למעשה ב90 אחוז במצב המהווה סכנה על הדייר. הדייר? האגרן? מבחינתו הוא אפילו את הריחות הקשים חי, זה כאילו איבד את חוש הריח. מכירים את זה? שי פינוי דירה מכיר גם מכיר ויש לו משהו לספר לכם על כך. את זה אתם לא הולכים לעשות לבד, עם זה אתם לא באמת צריכים להתמודד, אלא, אם יש לכם זמן וסובלנות מיותרים.


איך מזהים בית של אגרן כפייתי?


·         נגעים בכל מקום, נמלים, נחשים, חולדות, עכברים וגם אם אין שם נחשים, שלא תטעו, זה לא פחות מסוכן.

·         רעשים מוזרים, הכול כאילו עומד לפרוק את עצמו ולהתמוטט, חלקים של פסולת בכל מקום, מלמטה ועד למעלה.

·         ערימות של בולים, ניירת מרובה, עטיפות של אוכל, מזון מקולקל, בשר שהעלה עובש, הכול במקרר, לא נוגעים בזה. איך אפשר? האגרן לא ייתן.

·         בגדים, ערימות על גבי ערימות, בגדים ישנים אם כי לא חייב, זה יכול להיות גם ערימה של בגדים חדשים שנרכשו ועדיין לא נלבשו.

·         בעלי חיים, הם מעניקים לאגרנים חברה ובו זמנית לא מטופלים בבית, שתן בכל מקום, צואה, סליחה על התיאורים הקשים אבל מה שחוו וחווים המפנים, לא יוכלו לחוות אנשים אחרים.

לפנות לבד? אגרנות כפייתית זה עסק לגיבורי על


·         למה קוראים לשי פינוי דירה גיבור על? לא בגלל שהוא 25 שנה בתחום, אלא בעיקר בזכות הסיבות שהעניקו לו את התואר הזה. להבין, להרגיש אנשים באשר הם, הרבה לפני הפינוי, הרבה לפני לבוא, להזיז, לזרוק לאתרי אשפה.

·         הרבה לפני שיפוץ, ניקיון, חיטוי חוזר ונשנה.. הרבה לפני.

·         שי פינוי דירה נותן לכם מארז של רגישות שלא תשיגו בשום מקום, הוא לא מאיץ בכם, לא מאיץ באגרן והמטרה שלו היא בסך הכול היא להסיר מכם את המעמסה מהנפש.

·         אין לכם מושג כמה קשה להתמודד עם פינוי של אגרן בפן הרגשי והפיזי. זה מצריך לא מעט.

·         נסו לחשוב, למה אתם צריכים להתמודד עם זה? זה יהפוך אתכם ליותר טובים? מה זה יכול להעניק לכם?

·         לעומת זאת, מפנה רגיש, אחד כזה שברגע שתראו אותו תסמכו עליו, לא תצרכו ממנו פירוט של תכנון כי משהו יגיד לכם שהכול בסדר.

מה עושים עם כל הבגדים של אגרן כפייתי?


בגדים, חפצים חדשים, יש מצבים בהם אגרן אוגר דברים שחבל לזרוק, לא אומרים ולא משתמשים במילה לזרוק, פשוט מעבירים לארגוני צדקה. יש לא מעט אנשים שישמחו לקבל ואף יברכו את הרגע. אם אפשר להוריד עול, להוריד דאגות, לישון בלילה יותר טוב, למה לא לעשות את זה עם מפנה שיכול להעניק את רגעי הנחת?

מה עושים עם אשפה של בית אגרן כפייתי מבלי להסתבך?


אין לכם מה לדאוג, לא צריך, כחלק מהשירות, המפנה הנדיב והצוות יעשו את הכול, יתמודדו עם הכול, אתם רק תצטרכו לחכות לשינוי ולקבל אותו באהבה ענקית. המפנים לרוב משתמשים ברישיון בלעדי להשלכת פסולת לאתרים מורשים בלבד. הרשויות יודעות, הכול מתואם מראש ומכאן שחשוב לחזור ולהגיד, זה לא פינוי שמתאים לפינוי עצמאי. לא מבחינת הכוחות הנפשיים ולא הפיזיים, שלא נדבר על לוגיסטיקה שיכולה לקצר ואף להפוך הליך פינוי לבטוח ויעיל יותר.

כי כשיש שי פינוי דירה- יש לכם עתיד חדש ואין לכם דאגות לטווח הרחוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה