יום שני, 15 באוגוסט 2016

איפה מוצאים שירות פינוי דירה מקצועי?



פתאום, מתקבלת ירושה, אין לזה עיתוי, עוזבים את הארץ, צריכים לפנות דירה מהר, מחפשים לעשות משהו עם דירה סגורה במשך שנים. הנה כל כך הרבה סיבות מדוע, במוקדם או במאוחר תחפשו אחר מפנה דירות מקצועי שיעשה את זה קל ומהיר. שי פינוי דירה הוא אחד מנותני השירות בתחום ואצלו, הסוף, ההתחלה והאמצע שווים בשירות אחיד שמטרתו לגרום לכם לשביעות רצון. אם אתם מכירים את זה או צריכים את זה, בואו נדבר/ נזהה שירות שיסיר מכם דאגות על כל המשתמע מכך.


איך יודעים שזה פינוי דירה?


עזבו אתכם – איך לדעת אם זה שירות פינוי דירה? יותר נכון, אין תדעו כי שירות פינוי דירה הזה באמת מתאים לכם ויעמוד מאחורי כל הבטחה. אז אם פתאום קיבלתם דירת ירושה או אתם פשוט עומדים לעזוב את הארץ לטובת משרת החלומות- רצוי שלא תשאירו את הביטחון שלכם בידי מפנה דירות שרוצה להוכיח לכם אבל לא מצליח. שי פינוי דירה עוסק בפינויים מזה 20 שנה ולא לחינם. פנייה אליו למעשה מוכיחה כי אתם שמים את מבטחכם באדם שיעשה עבורכם את הכול בדיוק כפי שהובטח במעמד החתימה אך לא רק.

טיפ הרגע של שי פינוי דירה- שירותי פינוי דירה עם פגישה מקדימה


זה חייב, אל תפסחו על כך, אתם לא באמת צריכים הפתעות, מפנה נחמד בשיחת טלפון, מבטיח הבטחות ואז מה? נתקעתם עם הפינוי ופספסתם את משרת חייכם או את מכירת הנכס? שי פינוי דירה ממליץ לכם חד משמעית- אל תוותרו על מפגש ראשוני בו ניתן יהיה לראות את גודל הנכס, את המיקום, גישה וכך להחליט את כל התרחשות הפינוי מתחילתו ועד סופו לרבות עלותו.

בסופו של דבר? לא עושים דברים על פי תחושת בטן אלא אם בחרתם מפנה דירות מקצועי שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. ביקור ראשוני, הסכם מעוגן, המלצות מגורמים מקצועיים וזה עוד לא הכול.


צריכים מפנה דירות שלא ישאיר סימני שאלה עבורכם? אם לא בא לכם להסתבך ולהיתקע במהלך פינוי דירה (ותאמינו לנו... לא כדאי לכם) צרו קשר עם שי פינוי דירה וקבלו את השירות שיסיר כל דאגה מלבכם ויותיר לכם נכס נקי, פנוי ובעיקר נכון לכם.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה