יום חמישי, 14 ביולי 2016

אגרנות כפייתית של חתולי רחוב לבית - פינוי דירה וניקיון





להיחשף לדירה מלאה בגללי צואה של חתולים, זה קורה וזה לעיתים לא קשור לדירות מוזנחות או דירות של אגרנות כפייתית. יש מצבים שגם אין זמן, שבעל החיים הופך תושב קבוע ואהוב ואפילו גללי הצואה שלי "כאילו" לא מפריעים. אבל מה קורה כשזה לא מקבל את הטיפול הראוי? אז מגיעות המחלות וכל מה שלא שייך לאופיו המדהים של החתול. זה נשמע לכם מוכר? מפחדים להיות חלק מתחלואות שיותיר בבית החתול האהוב? בכדי להמשיך ולשמור על איכות חיים וחום וביטחון בבית, אולי כדאי להקשיב למה שיש לשי פינוי דירה להגיד ואיזה פתרון הוא יכול להציע לכם בנידון.

אל תהפכו את הבית לבית גידול לחתולי רחוב


מכירים את זה? מישהו שאוהב אתכם אבל גם את איסוף החיים לביתו אוסף בלי סוף חתולים שאפילו לא נחשבים דיירי קבע בביתו? ואז מה? מה זה יוצר בדירה? מעבר לזה שלא מעט אנשים ממעטים להיפגש עם החברה ובוחרים בבעל החיים, הם נוטים שלא לפנות את צרכיהם מהבית וכאן למעשה הבעיה והשלכותיה גדלות יותר. אז עד כמה יכולה התקשורת החתולית הזו לשבש חיים שלמים של אנשים בבית? איסוף גללי צואה של חיית מחמד? גם זה נחשב כחלק מהרשימה. האיסוף מתחיל בחמלה לבעלי החיים ואז להאכיל והדרך לשמור אל גללי הצואה זה למעשה השלב האחרון.

למה צריך לסלק גללי צואה באמצעות פינוי דירה?


  • כי אי אפשר לעשות וי ולהגיד שפינוי כזה אפשר לעשות לבד, זה קשה, מסוכן ומבחינה תברואתית מהווה עוד יותר סכנה גדולה.
  • כאן כשהדירה מלאה בגללים שלא מנוקים בזמן, יש לא מעט תיקנים, עובש קשה, ריקבון על הקירות, גללי צואה במקומות שלא תדמיינו
  • ריח נוראי, כן, זה רק נראה קל מהצד, אבל אתם חייבים פינוי דירה פרקטי שיידע להתמודד גם עם הריחות וגם עם התחלואות. ציוד מתאים? מסיכות הגנה? אתם לא רוצים להתמודד עם זה לבד- תסמכו על מילה של שי פינוי דירה.
  • תולעים, כן, שמעתם היטב, קרקע פורייה ביותר לקרדית האבק וההשלכות של מחלות נשימתיות זה רק הקצה הקטן.

אף אחד לא מנסה להפחיד אתכם


אין כאן עניין של הפחדה, אתם מוכרחים חברת פינוי דירה עם התמחות בכל סוגי הפינוי ובפרט פינוי שכזה. אתם לא רוצים בכלל לדמיין את הזוהמה, הצחנה, העובש הקשה על כל דבר בבית, חוסר היכולת לקרצף פעם אחת ולראות תוצאה אלא אם, אתם פונים אל שירותי פינוי דירה שיעשו את זה כמה פעמים שצריך בכדי לנצח את המראה הקשה והריחות הקשים. זה לא כמה שנות ניסיון יש לאותו מפנה, זה יותר בכיוון מיומנות ויכולת לקצר הליכי פינוי בתנאי שזה קורה מהר ונכון. ליישם נכון הליכי פינוי בהתאם לאופי- ועניין של גללי חתולים זה לא עסק לחובבנים ובטח לא לכם.

אז למה אתם צריכים פינוי דירה במצב כזה?


  • כי אתם חייבים מישהו שיוביל את הגללים הללו בצורה בטיחותית מבלי לייצר מפגע שכונתי ולשי פינוי דירה יש את כל מה שצריך בכדי שזה יקרה.
  • כי אתם חייבים לבצע חיטוי הגון באמצעות חומרי חיטוי שבלעדיותם הוא שי פינוי דירה בלבד.
  • אחרי החיטוי, אי אפשר בלי ניקיון, חד משמעית (ראה תמונה)
  • הדברה? הרי היו שם לא מעט תיקנים, אתם לא באמת רוצים שהם יחזירו אתכם לקו ההתחלה.
  • והריח? מה אתו? האם ביקרתם פעם בדירה מלאה בגללי צואה? אם אתם לא מקצועיים, עצה קטנה, אל תעשו את זה לבד. בסופו של דבר? כך או כך, אתם תעשו את השיחה הזו אל המפנה כדי שיגאל אתכם ממה שלא יכולתם לסיים.
  • לסייד את הבית, לחדש את הקירות שלו והרעיון? לייצר אזור מגורים בטוח ונכון.



אז מה? מישהו שאתם אוהבים החליט לחיות בצל הסכנה ואתם לא ישנים לילות כימים? שי פינוי דירה בהחלט מבין על מה אתם מדברים וזו למעשה מלאכתו. איך יוצאים מלכלוך של גללי צואה? ניקיון? חיטוי? פינוי? אלו הם רק חלק מהמילים הנרדפות של שירות פינוי דירה על כל המשתמע מכך.

חושבים שיש מישהו שצריך את העזרה שלנו? אין לכם או לו מושג איך להתמודד עם הריחות הקשים, עם גללי הצואה שצצים מכל מקום בלתי נודע? אולי כדאי להשאיר את זה למקצוענים ולצאת מלכלוך גמור לניקיון באמצעות פנוי דירה ללא שום הגבלה.

פשוט מגיעים, רואים מה צריך לעשות, לא נלחצים וניגשים ישר למלאכה. אז איך מפנים את החיים למישהו שבאמת אוהבים? הכול מתחיל ויכול להיגמר בשני מילים שעושות את ההבדל. פינוי דירה, כן שמעתם טוב.

התקשרו עוד היום אל שי פינוי דירה ונסו בעצמכם והכי חשוב? פינוי של גללי צואה הוא עסק למקצוענים, אתם באמת, אבל באמת לא צריכים להתמודד עם זה לבד.
כך זה נראה אחרי פינוי אגרנות כפייתית



לפני התהליך אגרנות כפייתית של חתולי רחוב לבית - פינוי וניקיון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה