יום שישי, 29 ביולי 2016

מחפשים עזרה של פינוי אגרנות כפייתית? תנו לנו לעזור לכם



פינוי פסולת מדירה של אגרן- וזה רק חלק מהפסולת

אתם יודעים מה זה אגרנות כפייתית? מה הקשר בין זה לבין השירותים של שי פינוי דירה? הקשיים שמביאה עמה ההפרעה הנפשית הזו לא פשוטים. זה סבל גדול לכם, סבל למי שאתם אוהבים, סבל לסביבה ואפשר, אפשר לנצח את זה ולחיות חיים רגילים, השאלה היא למי אתם פונים לבקשת עזרה. מי באמת אבל באמת יכול להעניק לכם את הפתרון האולטימטיבי לחיים שקטים ובטוחים.


כפי שאתם מבינים, אגרנות כפייתית הופכת את האנשים למסוגרים יותר, הם נפרדים מכל מי שיקר להם לטובת החפץ. מבודדים ואפילו אתם מתגעגעים אבל זה לא יכול לעזור לכם אלא אם תבינו מה חשוב שתעשו כדי להחזיר את אהוב לבכם למסלול המשפחתי המאיים על קיומו נוכח המצב.

קודם כל תלמדו מה זה אגרנות כפייתית


לפני הכול? שי פינוי דירה ממליץ לכם ללמוד מה זה אגרנות כפייתית. אגרנים או יותר נכון יקיריכם, אלו האוגרים יגיפו את כל התריסים, הם ישבו מבחינתם בחושך מוחלט. אין אור, הם יהיו קנאים לפרטיות שלהם והכול בכדי להסתיר את הבושה מכם ומהסביבה.

איך מזהים אגרנות כפייתית בישראל?


·         יש כל מיני סוגים של אגירה, יש מסמכים, חשבונות חשמל שכבר שולמו, עיתונים, המון חפצים מפוזרים ישנים.

·         סוגי אגירה נוספים באים לידי ביטוי בקופסאות גדולות, קרטונים ישנים של אוכל, שקיות ניילון, צנצנות זכוכית, קופסות פלסטיק ועוד.

·         האגרנות הקשה ביותר באה לידי ביטוי באוכל שהעלה עובש, פסולת סביבתית ולצערנו גם גללי צואה של חיות.

למה אנשים בוחרים לחיות בתוך אגרנות כפייתית?


כי הם מפחדים, הם מתביישים, לא סומכים על אף אחד ומשאירים את המצב שהולך ומחמיר כפי שהוא. יש להם אמונות טפלות שמישהו יפגע בהם אם יזרקו, יש להם רגש לחפצים ולעיתים זה גם עניין של הישרדות לכאורה. אי אפשר להפסיק, זה בלתי נשלט, אובססיבי וכפייתי ומכאן שאי אפשר פשוט לבוא ולנסות להפסיק את זה מבלי לדעת איך ומבלי לפנות לבעל מקצוע שחי את הפינויים שנים.

אז מה עושים שי?


·         קודם כל לא מלחיצים אף אחד, לא עושים דברים בכוח, באים ממקום של הבנה, אמפתיה. לא זזים מטר, לא מזיזים שום דבר עד שלא מבינים באמת מה האגרן רוצה.

·         אם אין ברירה צריך להפעיל כוח אבל צריך לדעת איך, זאת מכיוון שיש מצבים בהם האגרן עלול להתנגד ואף להיות אלים אז בבקשה- לא לבד.

·         שימו לב שמדברים כאן על השלב הרגשי, על ההסכמה, אנחנו עדיין אפילו לא בכיוון של לדבר על ההיבט הפיזי של הפינוי. למה? כי זה לא פינוי דירה פשוט, זה פינוי שמצריך משאבים רגשיים ופיזיים כאחד ואף אחד מהם לא יכול להתרחש לבד.

איך מתקדמים לפינוי מקצועי מכאן?


·         כפי שנאמר, קודם מוודאים שאכן העניין הרגשי נפתר והאגרן פתוח לשינוי.

·         עכשיו, נכנסים, בודקים את כל הבית, כניסות, יציאות, גישות לחדרים מסוימים, מעברים, מעלית, אין מעלית, מעברים צרים?

·         הגישה חשובה ביותר, אי אפשר לפנות אם הבית או המעברים צרים. ליידע את השכנים, לבצע את הפעולות כשזה לא מפריע להם.

·         לאחר הסיור באזור הפינוי והבנת תמונת מצב ונגישות, אפשר לבחור את הציוד, את צוות העובדים וכך גם לקבוע לוח זמנים ברור מאוד.

·         אם האגרן מתעקש להישאר בדירה אל חשש, תנו לו, מפנה מקצועי לא חושש מכלום בטח שלא מזה.

·         זהו, עכשיו יתחיל הפינוי וכשהוא יסתיים, תבינו מה זה חיים חדשים לעצמכם ולמי שאתם אוהבים באמת.

תכנון, לוגיסטיקה, ציוד מורשה, השלכת פסולת באתרים מורשים בלבד- זה רק נראה פשוט

לפרטים, פנו כבר עכשיו אל השירות הטוב ביותר – כי פינוי דירה עושים רק עם מי שמבין באגרנות כפייתית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה