יום שלישי, 26 ביולי 2016

פינוי אגרנות כפייתית בישראל לאדם בן 70 באמצעות שי פינוי דירה



המון אנשים לא באמת יודעים מה זה לאגור חפצים ללא שליטה. הם מנסים להפסיק או מנסים לעזור לאנשים שהם אוהבים להפסיק אך לשווא. כל הניסיונות שלהם לעזור לא מצליחים. הבית מתמלא יותר ויותר חפצים וזה אפילו הופך יותר מסוכן וגרוע. האם אתם מכירים את המצבים האלו? האם זה מה שקורה לאדם שאתם באמת אוהבים? במאמר הזה אני אגלה לכם איך צעד אחר צעד עזרתי לאדם בן 70 מכפר סבא להפסיק לאגור ולהשיג חיים בריאים ושמחים יותר באמצעות פינוי דירה מקצועי. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.


אז כפי שהבנתם, אגרנים רבים אוגרים חפצים ולהם זה לכאורה לא מפריע, למי כן? לכם, כן, אתם אלו שלא יכולים לעשות עם זה שום דבר ולא להציל את היקרים לכם מסכנה תברואתית קשה אבל לא רק.


"אני מפחד שאבא שלי יגמור כך" אלו היו המילים של גלעד שם בדוי מכפר סבא. אביו בן ה70 אגר חפצים וכשהתגרש זה אפילו החמיר. "אני מפחד שכך החיים שלו יימשכו וכך הם יסתיימו" המשיך ואמר לי בכאב גדול.

זה היה מצב שאני, שי פינוי דירה פגשתי בתחילה ותיכף הבנתי מה עלי לעשות לשיפור המצב והשבת החיים הנורמטיביים למסלולם.

שלב ראשון: להבין מה קורה לפני פינוי אגרנות כפייתית


בשלב הזה, ישבתי עם המשפחה, הכרתי את אבי המשפחה, האיש הזה היה בסך הכול רגיש ונחמד ובאמת רצה עזרה. שירותי שי פינוי דירה יודעים לזהות את הרגש לפני הכול ולכן היה חשוב לנו לשבת ולהכיר מקרוב את המקרה הרבה לפני שמתחילים במלאכת הפינוי הפיזית. היכולת שלי ושל הצוות להתעניין באגרן עצמו ובמקרה גרמה למזמין השירות להיות מחויך ובעיקר נינוח וגם להבין שבלי זה אי אפשר למעשה להתקדם, לעשות דברים מהר וללכת.

השלב השני: פינוי אגרנות כפייתית מציל חיים


בשלב הזה עברנו לשלב הביצוע, הנה, היה כבר תכנון, היו הסכמות, היה לוח זמנים ועכשיו נשאר רק להחזיר לאדם האהוב הזה את היכולת להזדקן בכבוד. ראיתי שבנו של האגרן עייף, עצוב, הוא מאוד פחד אבל אחרי שדיבר איתי ועם הצוות של הפינוי והבין מה אנחנו עומדים לעשות, הוא נרגע והיה אפשר לראות את הביטחון והאמון חוזר אליו.

לראות שינוי מהיר בזכות פינוי דירה מקצועי


כעבור כמה שעות מתחילת הפינוי היה אפשר לראות את השינוי ואת החיוך חוזר למקומו. הבית הופרד מחפצים מרובים, מפסולת, מלכלוך שהקיף כל פינה ופינה, פתאום היה אפשר לראות סלון, מטבח נקי וחף מאוכל מעופש, חרקים אין, חלונות נקיים, רצפות, מקום לזוז, לנוע... פתאום, לאיש הזה, בן ה70 היו חיים , שלא נדבר על בני המשפחה היקרים ועל הבן שבסך הכול רצה את טובת אביו ולשם כך פנה אל שי פינוי דירה.

סיכום הדברים


אם גם אצלכם יש מקרים דומים, מישהו שאתם אוהבים לא יודע להפסיק לאגור, אתם מאוד רוצים לעזור לו וניסיתם כבר הכול? שירותי הפינוי שלנו ידעו בצורה המדויקת ביותר להיכנס לנעליים הרגשיות שלכם ולפטור את מי שאתם אוהבים מכל אגירה באשר היא. רק תעשו טובה, חשבו טוב טוב למי אתם פונים ומה זה יעשה לכם בסוף התהליך.

לפרטים נוספים, בקרו באתר הבית ווודאו בעצמכם איך אפשר להציל חיים בזכות בחירת נכונה של שירותי פינוי דירה.
אל תסתכלו על זה בסוף ההליך, תסתכלו על זה כך... אז ממי תבקשו את הסיוע שיפטור אתכם לצמיתות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה