יום ראשון, 24 ביולי 2016

אחותי מגדלת חתולים והבית מלוכלך ומוזנח




המון לכלוך, אני באמת מנסה ולא מצליחה, אחותי מגדלת חתולים בבית והבית מלוכלך ומוזנח. אני לא יודעת איך לעזור לה. שכנעתי אותה, הבאתי אפילו פעם אחת מנקה אך לשווא. אני הרמתי ידיים, אולי תוכלו לעזור לי. כך למעשה החלה הפנייה של מ' מכפר סבא כאשר רצתה לסייע לאחותה היקרה להיפטר מגידול החתולים ומהשלכות הגידול הזה. "בעלי חיים צריכים גם תנאים מסוימים ובפרט אם זה בבית" אמרה לי מ' הנואשת ובאמת, אבל באמת שלא ידעה מה לעשות.


מה זה דירה מלאה בגללים של חתולים? פינוי וניקיון של דירה מלאה בחתולים


פינוי דירה מלאה בחתולים זה עסק אחד אבל מה על כל התחלואות? על הנגעים המפוזרים? אחותה של מ' לא עשתה זאת, היא מצאה נחמה בחתולים אבל גם לא הייתה לה אנרגיה לפנות את הצרכים שלהם בעצמה. זה גם הגיע למצב שהבית היה עמוס לעייפה, מלא בגללים של צואה, שתן, לא היו תנאים בהם ניתן לגדל בעלי חיים ומ' בהחלט חששה מזה שאחותה תחלה במחלות נוכח אורח חייה המסוכן אבל אז, נכנס שי פינוי דירה לתמונה.

איך עושים את זה שי? פינוי וניקיון של דירה מלאה בחתולים


קודם כל, ההשלכות של דירות כאלו הן השלכות של כמויות אדירות של תיקנים, כן שמעתם טוב ואז מה? חייב לעבוד עם חומרי הדברה המורשים רק על ידי שירותי פינוי מורשים. למה? כי חומרי הדברה מסוכנים עלולים להזיק לבריאות ולכן, אם תשאלו את שי פינוי דירה, כשהוא עובד על עניין החיטוי הוא מצטייד ומצייד את עובדי החברה בלבוש מתאים וכך גם מסיכות הגנה מתאימות כדי לא לבוא או לסכן את הבאים למקום עם חומרים מסוכנים. עבודתו של המפנה מקצועי באה לידי ביטוי גם בתשומת לב לסימני העובש, הריקבון על הקירות תוך כדי תשומת לב גם לחפצים ולתכולה שיש מסביב.

מה זה גללי צואה של חתולים בבית?


גללי הצואה זו בהחלט נקודה שאי אפשר לפסוח עליה. כמויות של גללי צואה שאפילו לא ידעתם שהם קיימים. הם מסתתרים במקומות במשך שנים ואילו האגרן הכפייתי, בדיוק כמו זו, אחות של מ' , אוגר ואוגר את הגללים ולא טורח לנקות ואז מה? ריח נוראי, מחלות קשות, תולעים, אבק שאותם חייב למגר באמצעות מכשור מתקדם, אחריות מקצועית נרחבת וכמובן כל שלבי הפינוי כדלקמן:

פינוי הפסולת לאתרים מורשים בלבד, השכנים? הם לא ידעו מה יקרה שם, הם רק יגיעו יום אחד וייקחו משב אוויר נקי- בדיוק כמו השכנים של אחות של מ' מכפר סבא שצלחה את החיים באמצעות פינוי דירה ממוקד. חיטוי ושוב חיטוי וכמה שיותר, ניקיון יסודי, חידוש צביעת קירות, נטרול הריחות הקשים, תיקון בלאי ועוד...  

אז אם אתם חוששים, אין לכם מספיק ביטחון אבל מה שאתם צריכים זה מפנה דירות מקצועי שיידע להתמודד עם הפינויים הכי מורכבים מבלי להרים גבה. אולי כדאי לכם להתקשר כבר עכשיו ולקבל את ההצעה הכי נכונה לשינוי אורח חיים שלכם או של מי שבאמת זקוק לעזרה הזו.

שי פינוי דירה ישמח לעזור לכם כפי שעזר לאחות של מ' ולעוד רבים וטובים שלא היה להם שמץ של מושג, מה זה בכלל אגרנות כפייתית ואיך זה באמת קשור לסוגי פינוי של גללי חתול או כלב מדירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה