יום ראשון, 24 ביולי 2016

מי מפנה ומנקה דירות הכי טוב ומקצועי?




זו שאלה נדרשת, המון אנשים שואלים את השאלה הזו, מי באמת מפנה ומנקה דירות הכי טוב ובצורה מקצועית? מה זה? לפני ששואלים את השאלה הזו, אולי כדי לבדוק למה הכוונה. מה זה מפנה דירות מקצועי? מה זה פינוי דירה מקצועי? בכדי שלא תלכו לאיבוד ותשלמו את הכסף שלכם לנותני השירות הפחות נכונים, רצינו לדבר אתכם על פינוי דירות מורכב ופחות מורכב כאן ועכשיו.

מה זה פינוי דירה מקצועי?


פינוי דירה מתחלק ללא מעט רבדים, יש כל מיני סוגי פינוי, הקשה ביותר בא לידי ביטוי בעניין של פינוי אגרנות כפייתית. שזה? אנשים שאוהבים לאגור חפצים, הם למעשה "עובדים" אצל החפצים, קמים בבוקר ובמקום ללכת לעבודה? אוגרים, אוגרים מבוקר ועד ערב ולכל חפץ ולכל מרכיב אשפה יש את מיקומו. לאף אחד אסור לגעת, מה שלא חשוב לכם, מה שנקרא בפניכם אשפה, להם זה יקר מפז. אז מה הקשר בין זה לבין פינוי מקצועי? זה לא רק לפנות או להזיז את הדברים, זה הרבה מעבר. פינוי דירה מורכב חייב להיות מורגש מרגש, הרבה ממנו.

איך קשור הרגש לפינוי אגרנות כפייתית?


אגרנים שונאים ביקורת, הם מפחדים, הם לא אוהבים אנשים שיפוטיים ולא משתפים עימם פעולה, כאשר בוחרים מפנה שלא בא מהמקום השיפוטי, המשימה קלה יותר וכך גם ההתמודדות של כל הנוגעים בדבר. לרוב, מפנה שמונע מהרגש, יפעל ויפעיל גם את צוות העובדים שלו בצורה הזו וזה למעשה יהיה תנאי להצלחתו. מפנה מעל 25 שנה? אז נכון שזה כאילו רק מספר, אבל מי שנמצא בתחום 25 שנה ויותר, עומד בכל הסטנדרטים של הדרישות והפינויים ולא שופט אף אחד, אהוב על כל בני האדם ובפרט על אגרנים.

קווים לדמותו של מפנה דירות מקצועי


·         סבלני, אדיב, חייכן, יש לו זמן, הביקורת החיצונית שלו מאוד זהירה, בפרט שמדובר באנשים שרוצים באמת את העזרה, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל אם בכלל.

·         מפנה מקצועי ומנקה דירות מקצועי הוא אחד שעושה הכול בצורה מדויקת, יעיל, מאתר את התקלות לבד ובשקט.

·         פותר כל בעיה, גם בהיבט הרגשי, מפיק לקחים ומשם למעשה נותן מענה לאגרן שבאמת, אבל באמת רוצה לייצר שינוי אבל לא יודע איך.

·         רק אגרן? מפנה מקצועי יודע לתת תשובות לא רק לפינוי דירות של אגרן אלא הרבה מעבר.

·         אין טעויות, הגאווה המקצועית באה לידי ביטוי בזכות הרגישות המופעלת בפינוי, לא משנה אם זה הוא או אחד מאנשי הצוות.

לשי פינוי דירה יש גישה אחרת לפינויים ולחיים ומכאן שהוא מעניק שירותי פינוי מגוונים החל מהפשוטים ועד למורכבים ביותר. שי פינוי דירה לא יעשה משהו מבלי להתייעץ אתכם, להבין מה אתם או יקיריכם צריכים.

אז אם אתם צריכים מפנה סתגלן, אחד כזה שאין לו בעיה עם שום זירת פינוי, התקשרו עוד היום וקבלו הצעה שלא תוכלו לסרב לה. שירותי פינוי דירה שמהותם קשורה בפינוי דירה אינטליגנטי בכל המובנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה