יום ראשון, 24 ביולי 2016

אח שלי אוגר בחדר שלו זבל- חברה מומלצת לפינוי דירה וניקיון




זה התחיל מזמן, לא היה אפשר לעצור את זה, הוא אגר המון זבל, כן, אני מדבר על אח שלי הצעיר, זה שחי אצל ההורים. הוא עשה את זה בשקט במשך זמן רב, היה קונה כל מיני אריזות של אוכל ועורם ערימות על גבי ערימות. בשלב מסוים, ההורים שלי הריחו שמשהו לא תקין, מהחדר עלו כל מיני ריחות אבל הוא היה מסתיר את זה היטב. היה לו לאחי מנעול גדול, כשהיה יוצא היה נועל את החדר כך שאף אחד לא באמת ידע מה מתחולל שם עד שהגיע אירוע ששינה את חייהם של כולם.

ערימות של זבל בכל מקום- פינוי דירה וניקיון


זה נמצא בכל מקום, פתאום הריח היה כל כך חזק שאחי השאיר את הדלת פתוחה, אימא שלי נכנסה וחשכו עיניה, הייתה שם מיטה מעופשת, מסביב הייתה אשפה בכל מקום, קרטונים של ג'אנק פוד לעייפה, ערימות, היה אפשר לחשוב שאולי הוא "אוסף" קרטונים מרוב שהם עיטרו כל מקום. מעל המיטה, על המיטה. "איך הוא מצליח לישון כך"? אימא שלי נשברה מהמראה הזה ודווקא בנקודת הזמן הזו שאחי שכח את הדלת, רק אז, הצלחנו לראות קרן אור קטנה ולנסות באמת, אבל באמת להשיג לו עזרה מאדם שאפשר לסמוך עליו.

מה זה לסמוך על מפנה דירות?


כשאני אומר לסמוך, אני מתכוון שפחדנו מאוד להפגיש מפנה דירות שלא מתאים למשימה. לא חיפשנו אחד שרוצה לסיים וללכת, אלא אחד שיגרום לאחי להרגיש בסדר עם עצמו. חיפשנו מפנה רגיש, לא משנה מה, הרגישים הם הטובים ביותר למשימה הזו מכיוון שהם מודעים לקושי שעובר על האגרן- במקרה הזה אחי. כאשר פגשנו את שי פינוי דירה, נדהמנו לגלות שהוא לא רק יודע לפנות זבל אלא גם "מתחבר" לזה בלשון המטה. הוא חי את החיים האלו שנים, יודע להסתכל "לפינוי" בעיניים כמו שאומרים. המלצות? חברים? משימות דומות? פינויים מורכבים? כאן הספיק לנו להבין כי מדובר במפנה שבאמת, אבל באמת לא רק יבטיח שיעזור לאחי אלא גם יעשה את הפינוי הזה נכון ובאופן הרגיש ביותר.
החדר לאחר ניקיון ופינוי זבל

פנוי זבל מדירה- ההיבט הטכני


כל הבית היה בסדר ורק חדרו של אחי היה כמו מנותק מכל השאר. חלומה של אימא שלי זה שיהיו לו חברים, שיצא מהמנהרה הזו שבנה לעצמו. היא כל כך הייתה עצובה עד שפגשה את שי היקר, הוא הגיע, ידע בדיוק מה לעשות, הוא לא חשש מאיתנו, לא נגעל משום דבר והסתכל לכל מאגר האשפה חזק בעיניים. אחי לא חשש משי, להיפך, הוא פתאום הראה נכונות לקבל עזרה. כנראה שאחרי הכול תלוי ממי מבקשים את העזרה. לפני הפינוי, לפני ההיבט הטכני, לפני הכול, חשוב שיהיה מפנה עם לב והבנה אחרת? זה לא מצליח.

וזה הצליח- פינוי זבל מחדר בבית


לא רק שזה הצליח, אחי פצח בחיים חדשים, התחיל להזמין חברים ולהיפגש איתם, כבר לא חשש, לא התבייש, האשפה לא ניהלה את חייו והכול באמצעות ארגון . חוות דעת נוספת של מקצוען בפינוי, לא משנה כמה זמן, בלי לחץ, עם הרבה לב וחיוכים- הפינוי של שי הצליח לנו, השאלה מה אתם עושים בנידון ואיך אתם עוזרים לאדם שאתם באמת, אבל באמת אוהבים ורוצים שפשוט יתחיל לחיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה