יום חמישי, 28 ביולי 2016

מי יכול לעזור לנו להתמודד עם אגרנות כפייתית?



אחי סובל מבעיה של אגרנות כפייתית, הוא אוגר ללא הפסקה, זה גורם לו סבל רב, אין לו חיים, הוא פועל באופן אובססיבי ובלתי נשלט. לנו זה נראה חסר תועלת אבל משתמע שזה חלק מחייו ובלי זה כאילו לא יוכל להמשיך לחיות. יש לכם פתרונות מקצועיים הקשורים בשירות של פינוי דירה?


אגרנות כפייתית- אל תתמודדו עם זה לבד


שי פינוי דירה מספק לכם את כל האפשרויות לא להתמודד עם זה לבד, יש הורים שאוגרים בצורה כפייתית, יש ילדים, יש שכנים ויש אפילו חברים. האגרנות משתנה מחפץ כזה לדבר אחר וביננו? יהיו מקרים שלא תדעו בכלל שאפשר לאגור את זה. לפנות לבד? גם אם תדעו עם מה אתם עומדים להתמודד, לא תוכלו לעשות זאת לבד אבל למה לבד כשיש לכם שי פינוי דירה?

מה זה אגרנות כפייתית? המפנה עונה לכם על הכול


אם תשאלו את שי פינוי דירה, הוא יענה לכם כי ניסיונו בא לידי ביטוי בידיעות הקשורות באובססיה של אגירת חפצים וזה קורה בכמה שלבים. יש פריטים וחפצים, יש דחף לאגירה של חפצים יד שנייה, יש אגירה של חפצים חדשים- כאמור קניות ויש כמובן אגירה שמקורה ברחוב. כן שמעתם נכון, יש אגרנים שזה סדר יומם, הם קמים בבוקר לאגירה, אוגרים, מסדרים "בתוך הבלגן" וכך חוזר יומם. ללא משפחה, ללא אורח חיים נורמטיבי, רק הם ,החפצים והאשפה.

מה צריך לעשות כאשר ההתמודדות אל מול אגרנות כפייתית של מוצרי חשמל?


·         אם הדירה מלאה בחפצי חשמל המיועדים לפינוי, רצוי לעשות כמה דברים כדי לא לסכן את עצמכם או את האגרן שלא תמיד מודע לסכנה.

·         הרבה לפני שמגיע אליכם מפנה דירות או שאולי תנסו לעשות זאת בעצמכם, יהיה עליכם למיין את חפצי החשמל כדלקמן: מוצרים שאין להם שימוש, מוצרים לפינוי, מוצרים לפי גודל ומשקל.

·         חשוב מאוד להניח את מוצרי החשמל על פי חלוקה לקטגוריות כפי שרשמנו לפניכם. אם מדובר במקרר או בתנור, חשוב מאוד להוציא משם את הציוד או המזון מן הסתם. כמו כן, חשוב מאוד לפנות את הדברים מהכבד אל הקל. כך למעשה קל יותר לפנות את השטח יותר מהר.

·         את מכשירי החשמל הכבדים מן הסתם חשוב לשים ליד הכניסה, כך יהיה קל לפנות אותם ראשונים. יש ללפף את חוט החשמל בצורה מהודקת ובזהירות לגוף המכשיר וזאת על מנת שלא להסתכן בזמן ההובלה וליפול חלילה מחוט חשוף.

·         אם מדובר בדלת של מקרר רופפת או תנור, חשוב מאוד לאטום אותם לפני שאתם מוציאים אותם מהדירה.

לאן מובילים אגרנות כפייתית של מוצרי חשמל?

תלוי, זה חדש? ישן? מוצרים חדשים תמיד אפשר להעביר לארגוני צדקה או אפילו להזדכות עבורם בחנות, תלוי מתי נרכשו. פינוי של מכשירים ישנים יועברו באמצעות מפנה מקצועי אל נקודת פינוי ומשם למיקום של השלכת פסולת על פי חוק. המפנה המקצועי ינקוט בכל אמצעי הזהירות, יארוז את המכשירים באריזה סגורה וכמובן, יסיר מכם דאגה באמצעות השארת הפסולת באתרי אשפה מורשים בלבד.

אין דבר כזה בעל עסק, יש צוות וצוות משיג את התוצאות בסופו של דבר

כשבעל העסק עצמו משתתף בפינוי- זה אמור להגיד לכם הכול

זקוקים למידע נוסף? אין לכם מושג איך להתמודד עם אגרנות כפייתית ועם מוצרים אחרים ונוספים? כאן הזמן והמקום להזמין אתכם לבקר באתר הבית שלנו ולמצוא את כל הפתרונות תחת המון רגישות, אכפתיות ובעיקר רצון לסייע לכם להבין מה זה אגרנות אבל לא לתת לכם להתמודד עם זה לבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה