יום ראשון, 24 ביולי 2016

ניקוי בבית מוזנח פינוי פסולת מאיסוף כפייתי



כמה אנשים יודעים את ההבדל בין איסוף כפייתי לבין אגרנות כפייתית? יש לא מעט אנשים שאוהבים לאגור אבל לצד זאת צריך לדעת לעשות את ההבדל. אבל מה? זה שונה? זה אוגר המון וזה אוסף המון? זו לא מילה נרדפת? זהו שלא. מפנה מקצועי יודע לתת לכם את המענה, הוא לבטח יספר לכם כי אדם שאוגר חפצים, חי את האגירה, ממש כמו מקום עבודה, קם, יוצא אל פחי האשפה, אוגר, מניח את הדברים ורק שהם על מקומם נחה עליו דעתו.


אז מה עם אספן? מה ההבדל בינו לבין אגרן כפייתי?

אספן זה אדם לא יוצא במיוחד לאגור, הוא אוסף לביתו דברים שהוא רואה במקרה, זה לא במכוון ומאידך? לא משנה מה, הוא לעולם לא מפנה מקום בבית. מה זה גורם? לדוחק, לחץ בבית, עומס יתר וכאן למעשה זה יכול ולו במעט להשתוות לחייו של האגרן. אבל אגרן? מה זה אגרן? זה אדם שיש לו סדר יום, בדיוק כמוכם, רק שהוא יוצא לאגור וכמה שיותר. למה? כי הוא מפחד אולי ממשהו, אולי יחסר לו? אולי יצטרך את זה פעם? אלו גם תירוצים בהם הוא משתמש כשמישהו מנסה לסייע לו להפסיק. אבל יש, יש כאן בהחלט הבדל בינו לבין האדם "שרק" אוסף אבל לעולם לא מפנה את הדירה מחפצים שפחות צריך. לעולם לא מפנה מחפצים שהם לא בהכרח אשפה אגב.

איך עוזרים לאספן באמצעות פינוי דירה?


הדירה מלאה בחפצים, המון חפצים, מה עושים עם החפצים שחבל לזרוק? יש כמה וכמה פתרונות להתגבר על המכשול הזה. מכשול? שירותי פינוי דירה לא באמת מכירים את המשפט הזה. מעבר לחוש טכני, יודעים בדיוק מה לעשות עם החפצים הישנים, הפחות טובים, עם החפצים החדשים, עם הפסולת שהפכה את הבית למוזנח וזו רק ההתחלה. בבית הספציפי הזה יש איסוף פסולת כפייתי, כן, יש גם מצבים כאלו. אנשים שלא זורקים אשפה, אין להם זמן, אומרים מחר והנה הבית צועק הצילו, הריחות קשים, תולעים, בעלי חיים מוזרים. למפנה הדירות אין בעיה עם זה, רק שתהיו בעניינים. J

איך עוזר המפנה לאספן להתגבר על זוהמה בדירה?

זה הרבה מעבר לשטיפה חוזרת ונשנית, אם חשבתם שכך זה נגמר או מתחיל, אז זו טעות אופטית (תמונות תמיד מדלגות על כמה שלבים). זה שימוש בחומרים בעלי חיטוי חזק שאין להשאיר בהישג כל אחד. חומצות קשות, כוהל גבוה, ריחות קשים ומכאן שעובדי הפינוי מצטיידים בחליפות ומעטפת של מגן ענקית. יש ניתוק מוחלט בין מה שקורה בדירת הפינוי לבין השכנים. הם לא מרגישים ולא יודעים דבר. לא מפריעים להם בשעות הצהריים, לא נוגעים להם בחניות.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

ציוד מותאם מראש, לוח זמנים מוקפד, צוות עובדים מקצועי, ארגון של כל הדברים ללא הסחת דעת או טרדות לסביבה או מהסביבה. פינוי שמונע מראש לחזור על הטעויות. ברגע שנכנסים, יש פינוי ואין יותר איסוף, יש משהו בפינוי הזה שגורם לאדם האוסף להעריך את החיים שוב, אולי זה בגלל רגישותו של המפנה? הדרך הבטוחה ביותר למגר אספנות מוגברת, זה לבחור מפנה שיודע מראש למה הוא נכנס ומתי הוא מוציא אתכם מזה.

זו לא עבודה לחובבנים- דירה של אספן או אגרן
אז אם יש לכם ספקות, פחדים, הסירו אותם, חפשו מפנה שלוקח את הפינוי שלכם ברצינות אבל בו זמנית לוקח אותו ונותן לכם להרגיש יותר בטוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה