יום רביעי, 27 ביולי 2016

אל תתמודדו עם זה לבד- אגרנות כפייתית בישראל



לרוב האנשים זה נראה פשוט, הם קוראים לזה "ניקיון". האם זה מה שאתם באמת חושבים על סוגיית האגרנות? אם תשאלו את שי פינוי דירה, הוא יספר לכם שזה הרבה יותר מורכב ממה שתיארתם לעצמכם. לראייה, צירפנו תמונה אחת ששווה אלף מילים. למה האיש הזה עוטה על עצמו כל כך הרבה הגנה? וזה לא רק הוא, כך למעשה נראה כל צוות הפינוי והתמונה הזו רק ממחישה לכם איך באמת, אבל באמת עובד צוות פינוי דירה מקצועי.


למה צריך כל כך הרבה הגנה כשעושים פינוי אגרנות כפייתית?


יש כל מיני סוגי פינוי של אגרנים. זה למראית עין נראה בית דחוס אבל זה הרבה מעבר. המעברים סגורים, הרצפות מעופשות מאוד, הקירות, מתגי החשמל שחורים. מקרר מלא באוכל שהעלה עובש, בשר ומוצרי חלב מקולקלים, שקיות אשפה ערומות אחת על השנייה וגל של ריח שלא תוכלו לעמוד בו- מניסיון. אף אחד לא מנסה להפחיד אתכם, פשוט מספרים לכם כמו שזה, כדי שתבינו, מדובר למעשה בכמויות בלתי ניתנות להכלה של אשפה וזבל. הריח, הריח נורא חייב מסיכות הגנה, חייב להיזהר שלא להיפצע, שלא להיפגש עם קרקע רוויה של חרקים מסוכנים והרשימה? ארוכה מאוד. המפנה המקצועי עוטה על עצמו בגדים כאילו הוא עוד רגע נכנס למקום סטרילי ולא לחינם שהוא מגונן על עצמו. חושבים שתצליחו לשמור על גופכם ועל בריאותכם אם תיקחו על עצמכם פינוי אגרנות כפייתית? שי פינוי דירה רוצה לקחת מכם את הקושי הזה ולתת לכם פתרון לאיכות חיים בזמן הקצר ביותר.

איך תוכל לעזור לנו?


שירותי פינוי דירה באים לידי ביטוי ביכולת שלא לסכן אתכם או לערב אתכם בהליך. אין בעיות, אין עיכובים, יש תכנון ולוח זמנים ידוע מראש והמטרה לספק למי שאתם אהובים באמת את חייו בחזרה, את היכולת לשבת בסלון, לגשת למקרר, להתקלח ולעשות כל כך הרבה דברים, שאי אפשר, פשוט אי אפשר לעשות כשהאגרנות היא מנת חלקו של האדם. שירותי הפינוי שלנו לא יוכלו להעיד על עצמכם ומאידך, חשוב לציין כי כל מפנה דירות נאור ומקצועי יספר לכם כי מדובר בלוגיסטיקה מורכבת ביותר. מעבר ליכולת ולנגישות הנכונה לכל חדר ולכל פריט ופריט מבלי שזה ייחשב סכנה לסובבים ולעובדים, משאיות, השלכת פסולת מורשית, ניקיון, חיטוי חוזר ונשנה, שיפוץ הבית, אחריות מקצועית נרחבת, התארגנות אל מול השכנים, חנייה והרשימה עוד ארוכה.

איזה פתרון יש לכם עבורנו?


·         להגיע, לראות במי מדובר, לא ללחוץ, להעביר מסר של חברות, רגישות לכל דבר. להיכנס לנעליו של האחר ולהבין פשוט להבין מה קורה מסביב.

·         לערוך תכנית עבודה, לא לעשות שום דבר בניגוד לרצונו של הדייר המרגיש מצוקה. יש זמן, כך לפחות מנקודת מבטו של מפנה שהמטרה שלו היא באמת לעשות טוב לצד השני.

·         לוח זמנים ידוע מראש, הזמנת ציוד מותאם, שמירה על הסביבה ועל העובדים- זה חשוב כי המטרה היא לא בו זמנית לעזור ולפגוע באחרים אלא לעשות שכולם יהיו מרוצים ללא מפגעים או סיכוני יתר.

·         אף אחד לא שמע, אף אחד ראה, בתוך כמה שעות, החיים חוזרים למה שהיו והכול בזכות היכולת לבחור שירותי פינוי נכונים ומותאמים.
פינוי אגרנות כפייתית מתאפשר אך ורק עם אמצעי מיגון ראויים

אז אם יש לכם ספקות, לא בטוחים בשירות שאתם רוצים לבחור, ההורה שלכם רגיש ומפחד, האח, החבר ובגדול? אתם מודעים לכך כי אגרנים הם אנשים רגישים במיוחד אולי מצאתם את האדם המתאים למשימה- שי פינוי דירה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה