יום חמישי, 14 ביולי 2016

אדם המתגורר בדירה מוזנחת מלאה חתולים וזבל- מה עושים?




אנשים מתגוררים לבד, המון חתולים בבית, לא משנה כמה תלונות, לא משנה שיש ריח נורא וסירחון כמו לא נגמר. אין עם מי לדבר. לא משנה כמה שומר חוק ניסו להפסיק את זה, גם כאשר ביקרו גורמי רווחה עם מסיכות, היה בלתי נמנע לשהות שם אולי חצי דקה. אם אתם מכירים את זה או נתקלתם בזה, אתם בטח יודעים כי מדובר באנשים שחיים בדירות מוזנחות וכל מה שמעניין אותם זה בעלי חיים. זה לא רע כן? אבל מה קורה כשזה גובל בסכנה? מה עושים אז? לשי פינוי דירה יש כמה פתרונות עבורכם.

מה זה אגרנות כפייתית מדירה מלאה בחתולים וזבל?

לפני שאתם ניגשים לקחת את הפינוי הזה לידיים, אולי כדאי שתדעו דבר אחד או שניים על פינוי אגרנות כפייתית. זה מפגע תברואתי, אין מצב שאם אין לכם ניסיון אתם צולחים את זה לבד. אם צוותים של עירייה, שירות ווטרינרי ואפילו פקחים לא הצליחו, היו סמוכים ובטוחים, אתם לא תוכלו להתמודד עם זה לבד. האיסוף הזה של חתולים לבית וזה רק הולך ומתעצם והופך מקום חם ואוהב לכאורה לאותם חתולים שמחפשים את הבית הזה. המון חתולים וכולם יחד יצרו ריחות של צחנה שהגיעו לכל הבניין. זה לא רק הבית של האדם הספציפי אלא גם כל הבניין שסובל. גידול חתולים מבלי לדאוג לניקיון הסביבתי. אף אחד, אבל אף אחד לא יכול להתמודד עם הריחות, הצחנה והזוהמה, מסיפורי עיתונות לא מעטים, ניסו לא מעט אנשי מקצוע להיכנס ולהתמודד אך לשווא. הנה, סיבה אחת מיני כמה סיבות למה צריך מפנה דירות שיעשה בשבילכם את העבודה ויקצר לכם את עגמת הנפש.

דירה שצריכה פינוי אגרנות כפייתית מלאה בזבל וחתולים

זה קשה לעיקול, לזהות את זה? דירה מלאה בריחות בלתי נסבלים, זה גולש לכל הבניין, צואה, עובש, זבל מרובה מהרצפה ועד לאותה התקרה. האוכל עצמו מפוזר בכל מקום כי החתולים צריכים לאכול. חתולים בכל מקום, זבל, צואה של חתולים, הכול מפוזר, בעלי החיים מתהלכים כאילו זו טרטוריה שלהם, כאמור בני האדם לא נחשבים אלא אם, עושים מעשה!! מנטרלים את זה אבל לא לבד  כן? זה מחזה קשה מאוד כי לרוב, כל הבית יכול להיות כזה ורק חדר השינה אולי, אולי ייוותר נקי. אף אחד לא באמת יכול לעמוד בעוצמת הריחות הקשים. אז אפשר להזמין חברת ניקיון? אל תהיו בטוחים שהם בעלי מסוגלות או חדורי מוטיבציה להתמודד מבלי להרגיש תחושות איומות של מחנק. אפילו מסיכות בקושי עוזרות ובטח לא כשיש הררי אשפה ענקיים של זבל מסביב. עכשיו תעשו אחד ועוד אחד ועוד אחד ותקבלו מצב שאתם בטח לא תוכלו להתמודד עמו כפי שחברת פינוי יכולה.

אז מה אפשר לעשות בנידון? פינוי אגרנות כפייתית

  • יש בבתים כאלו עובש, מקור ואדמה טובה לתולעים, תיקנים, סירחון שאפילו השכנים מרגישים וכך זה יכול להימשך שנים, אלא אם מרימים את הכפפה.
  • את המפגע התברואתי הקשה הזה ואת ריחות השתן והצחנה חייב להעיף ולמעשה אי אפשר בלי חומרי חיטוי חזקים שיש רק ברשות שי פינוי דירה.
  • הפעולה הראשונה היא למעשה פתיחת כל פתחי המילוט, החתולים יוצאים החוצה, מעבדות לחירות- זה מהלך שטוב הן למתגוררים שלא יכולים לשחרר והן לבעלי החיים שמקומם הנכון הוא בחופש, בטבע.
  • אז חיטוי, ניקיון יסודי, שימוש באמצעים בחזרות של כמה פעמים ויותר. לבצע חיטוי פעם אחת? לשטוף רצפה פעם אחת? זה הרבה מעבר. זה לא ניקיון של הבית ובכדי שלא יהיו ביקורים לא צפויים של מהלכים על 6 או יותר, אולי כדאי לא לנסות להתמודד עם זה לבד.



דמיינו לכם הררי זבל, בכול מקום, מהרצפה ועד לתקרה, יש אולי, אולי מקום אחד שאפשר להגדיר כמקום שרגל יכולה לדרוך בו. שירותים מזוהמים בצואה, גללים מפוזרים במקומות שאי אפשר לחלום עליהם. ברגע שחושבים שזהו, הופס צץ עוד זיהום והריח לא נגמר.

אתם חייבים להפנים!! אי אפשר לעשות את זה לבד, לא עם חברת ניקיון ולא עם חומרי הניקוי שלכם ולא עם מוטיבציה שלכם ולא עם שום דבר. אלו הם למעשה מפגעים תברואתיים שרק אבל רק מפנה מקצועי עם מוניטין יכול לעשות יסודי, נכון ובעיקר קצר וקולע.
רגע של נחת,  שי פינוי דירה בפעולה - רגע לפני סיום פינוי אגרנות כפייתית

גללי צואה שלא נוקו שנים!!!!


אז אם אתם בעניין ורוצים באמת לייצר שינוי ולהשיב את הבית לקדמותו- מקום שאפשר לגור בו, מקום שנוח לכם ולסביבה- הגיע הזמן לפנות את הצער באמצעות מפנה פינוי דירה שיעשה לכם את החיים קלים ובטוחים יותר.

שי פינוי דירה מחכה לפנייתכם והוא ישמח להראות לכם איך בשבילו פינוי אשפה זו דרך שגרה. אין פחד, אין הססנות אבל יש בעיקר מקצוענות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה