יום שני, 20 ביוני 2016

אגרנות כפייתית בישראל- לדבר בגובה העיניים




לא משנה עד כמה תקראו מחקרים, עד כמה תתקלו בציטוטים של ויקיפדיה או כל מיני גופים שלא תמיד מדייקים באמירותיהם. אגרנות כפייתית בישראל מביאה לא מעט סיפורים שאי אפשר לתחום בהגדרה אחת. המשותף לכל זה, מתחיל ונגמר בחוסר מודעות או יכולת להפסיק לאגור וזה יכול להיות מכל מיני סיבות. הגדרה אחת? קשה מאוד לסמן ומאידך, יש לכך מזור ותרופה המתחילה קודם לפני הכול ברגש. אז איך אני שי גולד מציע לכם להתבונן בעיניים של אגרנות כפייתית ובאמת לספק למי שאתם אוהבים חופש מאגירה?

אל תתנשאו או תלגלגו לרגשות של אף אחד


עניין של אגרנות כפייתית בישראל מתחיל ונגמר בכבוד אל האגרן. הוא אדם מן השורה, לעיתים אף אחד לא באמת יכול לאבחן או לדעת שזה האדם המסודר מהמשרד הסמוך חי בתוך מעורה של אשפה. מכיוון שמדובר בהליך רגשי קשה ביותר עבורכם בני המשפחה ועבור האגרן, רצוי לדבר ולחדד את עניין הרגשות. בכדי שזה יצליח, בראש ובראשונה חשוב מאוד שלא להעליב או לפגוע ברגשות האגרן- כאן, אתם חייבים אבל חייבים לא רק מפנה רגיש אלא צוות מיומן שכול עובדיו בלי יוצא מן הכלל אינם "חדשים" בתחום. טעות אחת? גיחוך אחד? וזה אבוד עבורכם.

שקיפות מלאה בזמן הפינוי


יש מפנים שיגידו לכם, קחו את האגרן, שלא יהיה נוכח במקום ואילו שי פינוי דירה לא מפחד מנוכחות האגרן, להיפך, הוא מתבונן בו בגובה העיניים, לא מסתיר ממנו דבר, משתף אותו בכול ההליך וכך למעשה מקל עליו את עגמת הנפש מעצם הרעיון שמישהו "נוגע לו בדברים". אין לזרוק, יש להניח בצד, במקום בו יבחר האגרן, כאמור, לתת לו תחושה שהוא "עדיין הבוס" במקום.

בסיכום דבר? אגרנות כפייתית מביאה לא מעט בעיות לרבות חולדות, עכברים ,צואה ועוד השלכות של תחלואות מסכנות חיים. לעשות את זה לבד?
שי פינוי דירה מציע את ליבו והוא לרשותכם ולרשות יקיריכם בכל זמן שתדרשו. כי פינוי אגרנות כפייתית עושים בשילוב לב ונשמה גם יחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה