יום ראשון, 24 ביולי 2016

ניקיון בדירה מוזנחת עקב איסוף מזון בצורה כפייתית



יש אנשים שאוספים מזון, הם אוגרים לזמנים קשים, זמנים קשים? יש כזה דבר? אם תשאלו לא מעט קרובים של ניצולי שואה, הם יעידו בפניכם על איסוף מזון כזה. כן, השואה עברה אבל קרוביהם מפחדים לאבד, מפחדים לחזור לאותו המצב ולכן הם אוגרים מזון בצורה כפייתית. נשמע לכם מוכר? האם גם לכם יש קרובי משפחה הנתונים בסכנה או אפילו בבעיה תברואתית קשה נוכח איסוף מזון כפייתי? הנה, שי פינוי דירה רוצה לעזור לכם באמצעות כמה דברים שיש לו להגיד בנושא.


כפי שהבנתם, אני שי פינוי דירה ויש לי משהו לספר לכם על אגרני מזון, כן זו אגרנות כפייתית שעיקרה באגירת מזון לעתות קשות. באמצעות אלמנט עיקרי אחד, אני מצליח מזה שנים לסייע לאגרני המזון לחיות אחרת, לא לפחד ובעיקר להפסיק לאגור מזון לזמנים שהיו פעם ולא יחזרו.

איך אני עושה את זה? פינוי של איסוף מזון אגרנות כפייתית


·         אני לא אדבר כאן על ההיבט הפיזי, טוב אולי בהמשך, מה שחשוב זה לדבר אל הרגש.

·         אני תמיד יודע או לפחות מנסה להבין מי עומד מולי, חשוב לי שבזמן שאני כותב את המילים הללו, יבינו שאני עומד מאחורי כל מילה שאני אומר.

·         אני לא מנסה להפחיד ולא לגרום לאף אחד להתבייש במעשיו, כאמור? אני בטח לא שיפוטי. זה מצליח? מזה 25 שנה הדו שיח שלי עם אגרנים עושה את שלו והם אפילו מצליחים לא לחזור לסורם כפי שלא מעט אגרנים עושים. אז רגש, משם אני למעשה מונע, זהו התנאי להעסקת העובדים שלי וזה מה שבונה וממשיך לבנות את בית העסק שלי- שירות פינוי דירות לאגרנים כפייתיים אך לא רק.

איך אפשר לנקות בית עם מזון שהעלה עובש?


יש לנו את כל האמצעים למגר את איסוף המזון שהעלה עובש. לרוב האנשים אין בכלל מושג איפה מסתתר האוכל, זה מתחת למיטה, בתוך המזרן, מתחת לבגדים ובעוד מקומות שלא נתפסים בעליל. אי אפשר פשוט להיכנס ולהגיד לאגרן "כל מה שנעשה כאן הוא טעות אחת גדולה" אלא לרוב, אם תשאלו אותי, צריך להגיד לו "יש כאן לא מעט מה לעשות והכול ניתן לשינוי בחיים". מכאן, שאני מעודד, מפעיל את הרגש לאורך כל הפינוי. את ההיבט הטכני של הפינוי אני פותר באמצעות מסיכות ייחודיות, לבוש מתאים, כפי שאני מגונן על עצמי, אני מגונן גם על הסביבה וגם על העובדים מתחלואות, מקרקע פורייה של נחשים, תיקנים וכל מיני חיות שמצאו בבית עתיר המזון חיים.

אז יש איסוף של המזון בצורה מאוד נקודתית, מניסיון, אי אפשר לעשות או להתמודד עם הריחות הקשים לבד, לרוב, אם אין ניסיון עלולים "להרגיש בחילה" קשה מאוד וזה נאמר בעדינות. אז מה הנוסחה האמיתית לפינוי דירה נכון אל מול האגרנים?

שירות הפינוי שלנו ממתין לשיחה שלכם והוא מבטיח לכם שפינוי מזון מדירה לא מתחיל ונגמר רק מאריזת האשפה אלא הרבה מעבר לכך. לפרטים, בקרו באתר הבית שלנו ותנו לנו לעזור לכם במה שרבים וטובים אחרים לא מתמודדים. פינוי דירה מקצועי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה