יום שלישי, 19 באפריל 2016

כך עזרתי למשפחה לבצע פינוי דירת ירושה ולמכור לכל המרבה במחיר


 

קושי, מכירים את זה, זה עצוב שמישהו שאוהבים עוזב את העולם. הכול מזכיר את הדבר האחר. לרוב, אנשים שמקבלים דירת ירושה מתקשים להיכנס ולראות את הזיכרון הטרי ולא לפרוץ בבכי. האם אפשר להאשים אותם? מכירים את זה? האם גם אתם פעם בחייכם נאלצתם להתמודד עם פינוי דירת ירושה וזה לקח לכם יותר מהזמן הרצוי? האם גם אצל החברים שלכם המטרה הייתה לדאוג שהדירה תיוותר כמה שפחות זמן סגורה? במיוחד עבורכם כתבתי תוכן שאתם חייבים לקרוא ואפילו ליישם.


לראשונה, כשהגיעו אלי בני המשפחה, הם היו חסרי אונים, הדירה הייתה סגורה קרוב לכמה חודשים וזה פגע בהם גם בהיבט הנפשי וגם בהיבט הכלכלי. שלא נדבר על עניין הביטחון והשקיפות. שהרי יש כל כך הרבה אנשים שאינם אמינים. אז על מי לסמוך? זו הייתה שאלה של אחד היורשים שלא ידע איך לעשות את זה נכון מבלי להסתכן "בעקיצה" או בזמן מבוזבז לחינם.

כך עזרתי להם


  • בשלב ראשון של פינוי ירושה ,ביקשתי מהם להגיע ולקחת את מה שיקר להם ביותר. ביקשתי מהם להסתובב כמה וכמה פעמים ולא לפספס שום דבר. זה חשוב ביותר מכיוון, שאם חלילה משהו ייזרק לא תהיה לכך דרך חזרה.
  • בשלב השני, לאחר שלקחו את כל מה שיקר להם, עברתי בהסכמתם לשלב הפינוי. כמובן, שביקשתי אישור מהשכנים ויידעתי אותם על כך. כמו כן, דאגתי למקום חנייה ובדקתי את כל הכניסות והיציאות בכדי לתכנן את לוגיסטיקה של הפינוי נכון. מבלי זה, אני בספק שפינוי דירת ירושה ייקח רק כמה שעות וזה בהחלט משהו שאי אפשר לפסוח עליו.
  • ועכשיו? לעבודה, הממיינים מיינו מה שלא צריך והשאירו את כל הפסולת בצד, במקביל, פורקו ארונות, כלי מיטה, דברים ישנים וכל מה שהתקבל כאישור להשלכה באתרי אשפה.
  • במקומות בהם לא דרכה רגל אדם או קורי העכביש טיפסו מעלה, בוצע ריסוס וחיטוי עם טובי החומרים. אני תמיד חוזר על הפעולה הזו מכיוון שבדירות שלא דרכה רגל אדם אי אפשר לקחת סיכונים נוכח ביקורים של כל מיני זוחלים בלתי נראים.
  • בסיכום דבר, סוידה הדירה, שופצה והכול במטרה שיהיה ניתן למכור אותה לכל המרבה במחיר.


המשפחה הגיע אלי עצובה מאוד ושבורת לב, הם פחדו מגניבות, מאי יושר ובעיקר מחוסר יכולת להדביק את הפינוי בזמן ולהציע את הדירה למכירה או השכרה. באמצעות שירותי הפינוי שקיבלו, חזר החיוך אליהם וכך גם האופטימיות.

אז הדירה נמכרה למרבה במחיר ומה אתכם? האם גם לכם יש מקרה בו אין לכם מושג מאיפה להתחיל ואיך לסיים? טיפ קטן? אם אתם עושים זאת לבד, אל תוותרו על ארגון שהוא קודם לכל.

זקוקים לעזרה? צריכים ייעוץ שבא מהלב? אני שי פינוי דירה ואשמח לדבר אתכם בגובה העיניים על הכול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה