יום שלישי, 19 באפריל 2016

כך הצלתי חיים של אגרן כפייתי



המון אנשים מחויכים מבחוץ, אבל אף אחד לא באמת יודע מה מתחולל באמת בליבם. פתאום כנכנסים לעובי הקורה הם מגלים כי האנשים היקרים להם אוגרים ובוחרים בחפצים על פני חיי חברה.


המאמר שלפניכם, יתאפשר לכם לגלות איך הצלתי חיים של אגרן כפייתי באמצעות שירותי פינוי דירה מותאמים. צעד אחר צעד, עד לשביעות רצון. מוזמנים לקרוא וליישם.


אני בדרך כלל לא נוהג לשתף סיפורים מבית העסק של שי פינוי דירה ובטח לא סיפורים שקשורים בתחום עבודתי אבל זה באמת סיפור יוצא מן הכלל. פתאום באמצע החיים, פגשתי קרוב משפחה שסיפר לי כי הוא אוגר ללא הפסקה ואף אחד לא רוצה להתקרב אליו או להיות חלק מחייו. הוא לא היה צריך לדבר, ידעתי שאני חייב לסייע לו בהכרח בגלל שמדובר באדם שאני מכיר.

וזה מה שעשיתי


  • הדבר הראשון היה מבחינתי להקנות לו ביטחון. לתת לו הרגשה שיש לו על מי לסמוך. הקשבתי לו, זה חשוב מאוד להקשיב בכל מצב בחיים ובפרט בכדי להבין מה מטרת הפינוי שאחרת איך אפשר לייעד את הפינוי להצלחה?
  • בהמשך, לאחר שהבנתי מה מניע אותו ולמה הוא אוגר, נתתי לו להרגיש בנוח, זה חשוב מאוד כי אם הוא היה מרגיש איום, אני בספק שהייתי יכול לבצע דבר כזה או אחר ולהעניק לו את העזרה לה הוא זקוק.
  • בשלב הזה, כבר ידענו מה עלינו לעשות, בן משפחתי האגרן הרגיש בטוח וזה היה זמן טוב לעבור בבטחה אל שלב המיון ולשתף אותו בכל תהליכי הפינוי.
  • למטרת הפינוי לקחתי את בן משפחתי והכול היה בשקיפות מלאה- כלום לא היה נסתר. שוב, אני חוזר על זה, עניין תחושת הביטחון היה חשוב לי יותר מהכול שהרי בלעדיו, עניין הפינוי לא יכול היה להתקיים.
  • בסופו של דבר הצלחתי להיפטר מהפסולת ולהשליך אותה לאתרים מורשים בלבד- אני לא מסתכן בזה ולא רק בגלל הקנסות, אלא גם בכדי לשמור על יחסים בין האגרן לסביבתו. אחר כך הגיע שלב הניקוי, החיטוי וכמובן השיפוץ.

בתחילת ההליך, הרגיש קרוב המשפחה שלי פחד עצום, הוא כל כך התבייש והיה עצוב עד שהחליט לבקש עזרה ולעשות את הסדר בחייו. נכון להיום, בן משפחתי מקיים חיים רגילים, הוא חזר למסגרת העבודה והוא אפילו הכיר חברה חדשה שהביאה אור לחייו.

אם גם אתם מכירים מישהו שמנת חלקו ויומו זה חפצים ואתם באמת ובתמים דואגים לו, קבלו ממני טיפ קטן, אתם לא צריכים להתמודד עם זה לבד.


במאמר הזה סיפרתי לכם איך הצלחתי להחזיר את החיים למישהו שאני מכיר ממש מקרוב. האם גם אתם זקוקים לעזרה או אפילו ליד תומכת ואוזן קשבת? שירותי פינוי דירה שלנו עומדים לרשותכם וישמחו לספק לכם את מיטב השירות והכול בדיסקרטיות מלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה