יום שני, 18 באפריל 2016

איך גרמתי למשפחה של אגרן להפסיק לאסוף חפצים באמצעות שירותי פינוי אגרנות כפייתית



המון אנשים מנסים לעזור לבני המשפחה שלכם להפסיק לאסוף חפצים אבל לא מבינים למה זה רק הולך ומחמיר ואפילו גורם להם לנתק גדול מאדם שהם אוהבים. נשמע לכם מוכר? האם גם לכם יש בן משפחה שאוגר חפצים ואתם לא יודעים כיצד לגרום לו להפסיק?



במאמר הבא ,אאפשר לכם לגלות איך באמצעות שיחת ייעוץ שלי הצלחתי להשיב למשפחה שלמה את החיים למסלולם. צעד אחר צעד עד לשביעות רצון. מוזמנים לקרוא וליישם.


כאשר פגשתי את מרים, היא שאלה אותי מה היא עושה לא נכון, "שי פינוי דירה תעזור לנו במה שגינו"? אני תמיד מתרגש ועצבות מציפה אותי אבל מהר מאוד מעלה את האופטימיות ביודעי שיש לי בהחלט את מה שמרים צריכה. מרים פחדה לאבד את אחיה היקר ואז שכבר ניסתה הכול שאלה אותי ,מה עושים שי? איך מחזירים אותו למסלול החיים בחזרה?


  • בשלב הראשון ישבתי מולה, תחקרתי אותה וניסיתי להבין אם היא בכלל מודעת לתופעת האיסוף ולקשר הרגשי של האגרן לחפץ. לאחר שקיבלה הסבר היא הבינה "שהיא רחוקה מלהבין" אבל לפחות ישבה והקשיבה למה שהיה לי להגיד. היא הבטיחה לי לקרוא וללמוד על הנושא יותר מקרוב- זה קריטי כי ביננו? אין לה ניסיון של 25 שנה בתחום אז לפחות קריאת הנושא תעניק לה ידע וידע בעולמנו הוא בהחלט כוח לשנות.

  • בהמשך, ביקשתי ממנה לדבר תמיד בחיוך, לא לאיים או להפחיד את בן המשפחה ולתמוך בו כי זה מה שהוא הכי צריך ובלי זה אין מצב שהיא ממשיכה לשלב הבא.

  • השלב השלישי היה לבקש ממנה לא לגעת בשום דבר בלי רשות ולא לעצבן את האגרן. ביקשתי ממנה ואף הצהרתי כי מדובר בשלבים מתקדמים וכי ייקח לה הרבה זמן להגיע למעמד מיון החפצים  ובפרט? שקודם כל תעבור את השלב הראשוני שהוא השלב הרגשי- בלעדיו אי אפשר לזוז או מקסימום לחזור לנקודת ההתחלה.


בתחילת התהליך מרים פחדה, לאחר כשבועיים בני המשפחה הצטרפו וכבר ראיתי אור בעיניהם, אז הגיע תורי לפעול ואז? כמה שבועות אחר כך- ראיתי את כל המשפחה בפארק הסמוך, הפעם? גם האח היקר היה שם והוא כבר לא כונה האגרן אלא א' היקר.

אז אם גם אצלכם המצב לא משתנה ואהוב ליבכם חי כדי לאגור, אולי כדאי שתתקשרו למספר המופיע כאן וזה יאפשר לכם לגלות איך פינוי דירה קטן יכול לשנות חיים שלמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה