יום ראשון, 17 באפריל 2016

נקודת מחשבה שבלעדיה אי אפשר לבצע פינוי דירה ומה לעשות במקום



המון אנשים מגיעים בסופו של דבר למסקנה כי במוקדם או במאוחר יהיו חייבים לקצר הליכים באמצעות שירותי פינוי דירה. אנשים אלו נמנים מאותם אנשים שאין להם זמן, שלא יכולים לקחת ימי חופש או שמעדיפים לשמור את ימי החופש לחופשה אמיתית נשמע לכם מוכר? האם גם אתם עומדים לפני מעבר דירה אבל מתעקשים לשמור על ימי החופש שלכם לטובת חופשה באילת? במיוחד עבורכם כתבתי נקודת או אחת שתעזור לכם להשאיר את זמן האיכות לעצמכם. מוזמנים לקרוא, לשתף ואפילו ליישם.


כמו שאמרתי, המון אנשים צריכים בשלב כזה או אחר בחייהם בשירותי פינוי דירה ומעדיפים לשמור על ימי החופש שלהם להזדמנות טובה יותר. במאמר הזה נקודת המחשבה תאיר לכם ותלמד אתכם כיצד להפוך הליך פינוי דירה לפשוט יותר ובעיקר לשמור על ימי החופש שלכם.

פינוי דירה מלאה בפסולת – חלקו את המטלות בצורה מסודרת


יש בדירה המון פסולת? רוצים לסיים מהר כי יש לכם רק חופש אחד? המלצה שלי- חלקו את המטלות בצורה מסודרת.

שזה אומר ?


  • קודם כל חשוב לבדוק, האם מדובר בפינוי דירה שמקורו אגרנות כפייתית? אם כן, חשוב ביותר לקחת בחשבון את הקושי לא מול האגרן. האם בדקתם אם יש לכם "אישור" לגעת לו בדברים? מניסיון אישי? אגרנים מאוד רכושנים לחפצים שלהם- זהירות. רק לאחר שקיבלתם אישור פעלו בהתאם.

  • אם כן, אפשר לצאת לדרך, עכשיו אפשר לעשות רשימת מטלות ולהתחיל לעבור חדר אחר חדר ולברור את האשפה. טיפ שלי? בין כל הפסולת ייתכן ויהיו דברים שהם בעלי ערך ומכאן שצריך לעשות זאת בקפדנות ובסובלנות. כמו כן, לא יזיק להפגין רגישות יתר ולקחת בחשבון כי מדובר במקרה לא רגיל.

  • במידה ומדובר בפינוי דירה רגיל מכיוון שהמשפחה עוברת לחול לתקופה ארוכה- רצוי ביותר לערוך צק'ליסט מסודר שיקצר את ההליך ויספק לכם את המעבר לחיים החדשים בשקט ובבטחה.


אהבתם? זקוקים למידע נוסף טיפים נוספים בתחום? מוזמנים לבקר באתר הבית שלנו ולהשאיר את הפרטים שלכם ואחד מאתנו ישמח לחזור בהקדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה