יום שישי, 8 באפריל 2016

תכנון פינוי דירה: 2 כללי זהב שכל אדם צריך לדעת לפני פינוי דירה מוצלח


 

 

יש לא מעט אנשים שם בחוץ, הם בסך הכול רוצים ליישם מעבר דירה שקט, להפסיק לשלם שכירות מיותרת וליישם מגורים בדירה חדשה שקיבלו לא מזמן. בשקט, בקלות, ללא כל בעיה.

 

נשמע מוכר? האם גם אתם עומדים לפני מעבר דירה לדירה חדשה אבל אין מי שיפנה לכם את הדירה הנוכחית מבגדים ועומס של בלגן אחד גדול? האם גם אתם בסך הכול רוצים לבזבז כמה שפחות אנרגיות ומשאבים על משהו שתוקע אתכם לחינם?

 

אם  כן, במיוחד עבורכם ובכדי שזה לא יקרה לכם, כתבתי את2 כללי הזהב שכל אדם צריך לדעת לפני שהוא חונך דירה חדשה על פני הדירה הישנה. מוזמנים לקרוא, ליישם ואפילו לשתף עם אנשים שצריכים את זה.

 

כלל מס' 1- אל תמהרו למהר

 

מה קרה לכם בכל פעם שניסיתם לקצר תהליכים בחיים? זה בטח לקח יותר זמן. מכאן שאני ממליץ לכם בחום- החיפזון הוא מהשטן!!! אין לכם לאן למהר.

 

אבל הזמן שלנו קצוב!!

 

§  אתם חייבים לדעת שגם בזמן קצוב אפשר לתכנן פינוי דירה הולם. כל מה שיידרש מכם  הוא להכין צ'קליסט (בעברית רשימת פינוי) שבה תרשמו את כל המהלכים של מלאכת הפינוי.

 

§  אפשר ואפילו רצוי גם לפרק את זה לרשימת חומרים ורשימת מטלות- זה יעשה לכם סדר בראש.

 

יפה מאוד, צלחתם שלב אחד שלמעשה עוסק בארגון המשימות הראשוניות באמצעות רשימה שתקצר לכם את הדרך- עכשיו ,אפשר להמשיך לכל השאר.

 

כלל מס' 2- ארגנו אישורי חנייה וקבלו את ברכת השכנים

מתכוננים לבצע פינוי דירה בזמן הקרוב אבל מפחדים להיתקע בגלל בעיות קטנות? צודקים ובשביל זה, אתם חייבים לארגן אישורי חנייה ולקבל אישור מהשכנים לא כך?

 

ואם אנחנו בסכסוך שכנים?

§  שאלה טובה מאוד, הידעתם אתם צריכים את אישורים של רוב הדיירים וזה עיקר הדברים. הכי חשוב להודיע, לבקש אישור מהשכנים ולא לתפוס להם את החנייה ללא אישור מראש.

 

§  אפשר גם לתלות שלט גדול במקביל על לוח המודעות של הבניין ולא לשכוח ליידע את ועד השכנים. במקביל, תמיד אפשר לייצר אופציות של חנייה בקרבת הבניין- כך שזה לא יפריע לשאר השכנים.

 

כל הכבוד, צלחתם בשעה טובה את 2 כללי הברזל שבלעדיהם אני בספק שתוכלו לממש פינוי דירה ולעבור בקלות ובמהירות לנכס החדש. באמצעות יישום המאמר הזה תוכלו לעשות את זה מהר, קל ובעיקר יעיל.

 

בסיכום דבר?

הרבה אנשים מנסים לעבור לבית חדש ולעשות את זה מהר ללא מחשבה בתכנון מוקדם ואז? נתקעים עם בעיות שרק מאריכות את המעבר בפועל. כמו שיכולתם להבין מהמאמר הזה- בעזרת תכנון מוקדם, צ'קליסט של דברים ובעיקר היכולת ליידע את כל הגורמים בדבר, הכול יתגמד וזה יאפשר פינוי דירה במהירות ומעבר לבית חדש.

 

ועכשיו אתם

עד פה קיבלתם 2 כללים שכל מי שמבצע פינוי חייב לדעת. עכשיו תורכם- מה תוכלו לתרום מידיעותיכם? איך תוכלו לייצר פינוי נכון שיניב לכם תוצאות ובעיקר ישמור על יחסי שכנות טובים עם השכנים שלכם? נשמח אם תשתפו אותנו בתגובות כאן למטה.

 

האם המאמר היה לשביעות רצונכם? שתפו את המאמר עם חברים או מכרים שרוצים להצליח בפינוי שלהם. זקוקים למידע או טיפים נוספים שיעזרו לכם לצלוח פינוי דירה או שאולי אתם צריכים ייעוץ חינם? כאן המקום להשאיר את הפרטים שלכם כאן- שיחת הטלפון עליי.

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה