יום שישי, 8 באפריל 2016

פינוי דירה- 2 טיפים שבלעדיהם לא תבחרו נכון שירותי פינוי דירה


 

המון אנשים רוצים תמורה בעד מה שהם משלמים, הם רוצים לעבור לבית החדש אבל הבית הקודם גדוש בחפצים שנאגרו עם הזמן. איך הם עושים זאת מהר מבלי להתעכב? לקחת חופש מיותר או אפילו לשאת בעול הפינוי?

נשמע לכם מוכר? האם גם אתם נמנים מאותם אנשים שנתקעים יותר ממה שציפו בפינוי דירה קשה, חפצים כבדים וחוסר ארגון? אם כן, במיוחד עבורכם כתבתי 2 טיפים שבלעדיהם לא תדעו כיצד לבחור מישהו שיעשה את זה קצר וקולע. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

כמו שאמרתי, אני נתקל בלא מעט אנשים שחגים סביב עצמם, מפספסים את העיקר, מאבדים ימי עבודה ובעיקר פודים את כל ימי החופש שלהם על פינוי דירה עצמאי או בחירות לוקות בחסר. כדי שזה לא יקרה לכם- הרשו לי לשתף אתכם 2 טיפים שיעזרו לכם לקצר את הליך הפינוי.

טיפ מס' 1- קצרו תהליך באמצעות המלצות

הזמנתם שירותי פינוי דירה במחיר זול אבל מסתמן שכלום לא קורה כפי שחשבתם? אולי לפני שאתם מסמנים את השירות הנכון- תשיגו המלצות.

כך תזהו המלצות פינוי דירה

·        קודם כל, שימו את העין על המלצות שנבנות על אמינות. מה אנשים כתבו על המפנים? האם רשום שהם הציגו תעודת יושר ללא כל בעיה?

·        כמו כן, המלצה טובה תכלול גם את הסובלנות של המפנה וזה בכלל לא קשור לידע ולמספר  השנים שהוא בתחום. לצד הציוד המתאים, יחסי האנוש הם החשובים ביותר.

את השלב הראשון צלחנו, מכאן אנו מבינים כי פינוי דירה יוקרתי הוא לא בהכרח קשור למחיר אלא להמלצות המעידות על שקיפות ואמינות ורק אחר כך ניסיון רב שנים וציוד. כשיש את זה, הפינוי לא ישאיר לכם סימני שאלה.

טיפ מס' 2- בקשו אחריות ואישורי פינוי אשפה

כבר שמעתם על מפנים שהגיעו ולא היו להם אישורי פינוי אשפה לאתרי אשפה מורשים? בכדי שלא תסתבכו עם קנסות, בקשו אחריות ואישור על פינוי אשפה.

למה זה כל כך חשוב?

החוק מחייב באישורים להשלכת פסולת לאתרים מורשים בלבד, כבר היו מקרים בהם האשפה הושלכה בסמוך לבניין רק בגלל "שכמות הזבל הייתה קטנה" ואז? הקנסות וסכסוכי השכנים לא אחרו להגיע. מכאן שחשוב ביותר לבקש מהמפנה אישורים לגבי השלכת הפסולת לאתרים מורשים על פי חוק. חשוב לציין כי אישורים אלו יעשו לכם סדר ויגרמו לכם להבין כי יש לכם עסק עם מקצוענים ולא עם "חפרים" שלא יודעים או יכולים לקחת אחריות על כל השלכות הפינוי.

במאמר הזה קיבלתם ממני 2 נקודות איך לבחור שירותי פינוי דירה בצורה שלא תסבך אתכם ובעיקר תקצר לכם את הליך הפינוי על כל המשתמע מכך. אז אם הפינוי הזה בוער לכם ואתם רוצים לצאת לדרך חדשה- מוזמנים לשתף את המאמר .

אהבתם? זקוקים לעצה או לייעוץ חינם מחברת פינוי דירה מקצועית? אני וחברי המפנים מחכים לפנייתכם ומבטיחים לספק לכם את הפתרון שיקצר לכם את כל הליך הפינוי ויעזור לכם לחנוך את הדירה החדשה כמה שיותר מהר ללא כל בעיה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה