יום שבת, 4 ביוני 2016

שי פינוי אגרנות חפצים כפייתית



בית עמוס בחפצים, בעיקר חדשים, במטבח כלי המטבח כמו שולטים על הכול, לא משנה שיש שם מיקרוגל חדש, במזווה יש עוד 10 שנרכשו וסגורים לא שימוש, כך גם צלחות, כוסות, כלים חד פעמיים, בגדים שלא נלבשו, עשרות קופסאות שימורים וזו עוד חצי נחמה ועוד נמשכת ונמשכת הרשימה. פינוי איסוף כפייתי של חפצים? אם תשאלו את מומחה פינוי דירה שי גולד, הוא יספר לכם שהוא מכיר את זה ואפילו יש לו פתרון עבורכם. אחרי הכול, יש מישהו שלא רוצה לחיות חיים נורמטיביים ללא אובססיה בלתי נגמרת של איסוף המאיים על הנפש, על הגוף ואפילו על חשבון הבנק.

איך אני יכול לעזור לך? שי גולד מומחה פינוי דירה


קודם כל לשי גולד יש את הפתרון בעבור כל החפצים המרוכזים בבית, הוא שנים תורם בחסד גדול את הדברים לאנשים שבאמת ובתמים צריכים את החפצים הללו. בזכותם הם מתקיימים. לשי גולד מצוות מומחה פינוי דירה יש מודעות והוא כמו כולנו מכיר את העוני בישראל, מכאן שאת החפצים המרובים שיש בדירות הללו הוא תורם למשפחות נזקקות וזוכה מדי יום לברכות ותשבחות ללא היכר.

ומה על ניקיון או חיטוי הדירה?


גם במקרים בהם יש צורך לבצע ניקיון לאחר פינוי דירה, גם לזה יש לשי גולד את השירות. למעשה, אתם לא צריכים ללכת לשום מקום, הכול תחת קורת גג אחת, מיון החפצים, מסירתם לאן שצריך, אריזה, חיטוי הבית, ניקיון יסודי ואפילו שיפוץ כללי. לרוב, כאשר יש פרויקט כמו פינוי דירה ולא משנה אם זה מאיסוף מרובה של חפצים או פינוי דירה אגרנות כפייתית, שי גולד מספק את כל השירותים תחת קורת גג אחת וחוסך לכם עוגמת נפש, חיפושים בלתי פוסקים ובעיקר חסכון בלתי רגיל בעלויות יקרות מאוד.

להתחיל לחיות, להסיר דאגות מהלב, להרים את המצב רוח, לא לקחת סיכון אל מול מפנים המתיימרים להציג מקצוענות או אמינות כי שירותי מומחה פינוי דירה שי גולד יש רק אחד.

להמלצות, קריאת תכנים הקשורים בסיפורי הצלחה של שי ובעיקר כל מה שיגרום לכם להרגיש נוח ובטוח, באתר הבית שלנו או בשיחת טלפון אחת לשי שישמח לתת מענה זמין. כי על מקצוענות ואמינות לא מתפשרים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה