יום ראשון, 17 באפריל 2016

מפתח אחד שכל משפחה חייבת להכיר כדי שלא לעכב פינוי ארונות הזזה מדירה



המון משפחות עומדים לפני מעבר לדירה חדשה נוכח תום חוזה השכירות אבל לא מצליחים לעמוד באתגר של הנעת הדברים המורכבים ביותר ללא תקלות או עיכובים. רהיטים גדולים דורשים לרוב תכנון וזה מסבך אתכם בהוצאה, הובלה ועוד. נשמע מוכר? האם מהצד זה נראה לכם קל אבל בזמן אמת אתם נתקלים בקשיים? במאמר החדש שכתבתי לבלוג אני מספק לכם מפתח אחד חזק שיעזור לכם לפנות ארונות הזזה ללא קשיים. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף עם חברים.


כמו שהבטחתי , אני רוצה לגלות לכם סוד רב עוצמה שיעזור לכם להיערך נכון ולעשות פינוי ארונות הזזה בשיטה היעילה והמהירה והנה זה לפניכם:

מפתח של זהב# אל תמהרו לפרוק את הדלתות

סובלנות זו לא מילה גסה, אתם  לא חייבים לחשוב כי תצטרכו להשאיר את הארונות בעת מעבר הדירה אלא אם תעשו את הדברים לאט. אל תמהו לפרוק את הדלתות, כי בגדול? אם תדלגו על השלבים, העבודה תהפוך מסורבלת יותר ותיקח מכם זמן לחינם.

אז מה צריך לעשות?



  • קודם כל רצוי ביותר להשתמש בטכניקה פשוטה שמקורה בפירוק או הסרת דלתות לפני הכול. תהליך זה נחשב תהליך ראשוני ופשוט ביותר אומר שי פינוי דירה.
  • אחר כך, חשוב גם להניח נכון את כל החלקים בדיוק על פי סדר הפירוק, זאת על מנת שיהיה ניתן למצוא כל דבר בקלות מבלי להסתבך בנשיאת חלקים כבדים שלא לצורך.

בסיכום דבר, אומר שי פינוי דירה- כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בשיטת פירוק מסודרת ולא לשכוח לארגן את כל החלקים בסדר שיקל ויהפוך את הפינוי ליעיל יותר. הכול על פי סדר וכך גם ההובלה עד לרגע ההרכבה והנה? אתם הרבה אחר.

חושבים שאתם צריכים מידע או אפילו מענה שחסר לכם? מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ושי פינוי דירה ישמח לעזור לכם להפוך את הפינוי ליותר קל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה