יום ראשון, 17 באפריל 2016

טעויות שאנשים עושים עם אגרנים כפייתיים




המון אנשים רוצים להעניק לבני המשפחה שלהם עזרה, הם נוטים לחשוב כי כמה הזזות של פסולת או חפצים, ישפרו את המצב אבל אז נתקלים בהתנגדות הגובלת בסכנת חיים או אי נעימות קשה. נשמע לכם מוכר? האם פעם מישהו שאתם מכירים ניסה לעזור לאגרן אבל נוכח זה שהאיץ את הפנוי נתקל בהתנגדות גדולה מצד האדם האוגר? במיוחד בשבילכם כתבתי כמה טעויות שאנשים נוטים לעשות עם אגרנים ואיך אפשר להתמודד עם זה אחרת. מוזמנים לקרוא, ליישם ואפילו לשתף.


למה אתם נוטים לחשוב שזה קשור רק בחפץ?

זו שאלה טובה וגם טעות שראוי לדבר עליה, המון אנשים נוטים לחשוב שכול מה שמתחיל ונגמר בחייו של האגרן מתחיל באיסוף חפצים וזהו. זה לא כזה רחוק ממה שחשבתם, מבחינת האגרן כל חייו וכל שגרת יומו הם סביב האגירה והיכולת לשים במקום את החפצים. מקום שגם לכם אסור לגעת בו. מבחינת האגרן- אגרנות היא דרך חיים זה הכול ומאידך, מבחינת הפינוי, זה הרבה מעבר לחפץ- אומר שי פינוי דירה- מומחה לכל סוגי שירותי הפינוי ובפרט שירותי פינוי דירה שמקורם פינוי אגרנות.

אז מה אפשר לעשות?


אם תשאלו את שי פינוי דירה- כאמור שי גולד, המתקיים מזה 20 שנה ויותר מפינוי דירה ועבודה צמודה אל מול גורמים מביני עניין בתחום האגרנות הוא בטח יזהיר אתכם, החפץ צריך לקבל כבוד בדיוק כמו האדם- לפחות על פי תורתו של האגרן ומכאן, שהתייחסות מזלזלת לחפץ עלולה להיות טעות קריטית שיכולה לפגום בפינוי ולשים לו רגל מתחילתו. לכן, ראוי שלא לעשות טעויות מיותרות ולחפש את הדרך לליבו של האגרן הרבה לפני שמחפשים את קיצור הדרך לסילוק החפץ.

בסיכום דבר חשוב להבין שאגרנים מפחדים מסביבה או מכל גורם שעלול לעצור להם את האיסוף על כן- בכדי לאפשר לכם לפנות דירה נכון, אתם חייבים אבל חייבים להיות קשובים לאגרן לרבות לחפצים שעליהם הוא מנסה לגונן.

במאמר הזה הענקתי לכם נקודת מחשבה חשובה שבלעדיה אני בספק שתוכלו לבצע פינוי דירה שמקורו אגרנות ועכשיו? תורכם, מה הייתם עושים במקומנו? נשמח אם תשתפו.

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר הבית שלנו, השאירו את הפרטים שלכם והכי חשוב? דלו כמה שיותר מידע לפני שאתם מתחילים תהליך של פינוי שמקורו אגרנות. מתקשים? נתקלים בסירוב מצד האגרן? בשביל זה אנחנו כאן ואנו נשמח לעזור לכם באמצעות הידע הנרכש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה